.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موج نگرانی در مردم مازندران بالا گرفت ؛+ سند
نامه عجیب رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به استاندار / عدم پذیرش بیماران بیمه شده تأمین اجتماعی در6 بیمارستان دولتی استان !
شمال نیوز : تعجب آور تر اینکه متولی سلامت استان چگونه به خود جرات داده تا چنین نامه ای را بنویسد ! آنهم به نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان مازندران ! براستی جای خالی تدبیر و امید در استان مازندران به خوبی احساس می شود ....

شمال نیوز : این روزها نامه‌ای در فضای مجازی و برخی خبرگزاری ها با امضای رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خطاب به استاندار مازندران و رونوشت به برخی دیگر از مدیران ، مبنی بر عدم پذیرش بیماران بیمه شده تأمین اجتماعی در بیمارستان‌های دولتی مازندران انتشار یافت.

به گزارش شمال نیوز، در این نامه موجب بهت و نگرانی مردم استان شده است ، دانشگاه علوم پزشکی مازندران در نامه‌ای به ربیع فلاح استاندار مازندران اعلام کرد که به دلیل پرداخت نشدن مطالبات دانشگاه علوم پزشکی مازندران از سوی اداره کل تامین اجتماعی استان از پذیرش بیماران بیمه شده تامین اجتماعی در 6 بیمارستان دولتی استان خوددداری می کند !

 

 

براساس نامه ارسال شده به استاندار مازندران مقرر شد بیماران با دفترچه تأمین اجتماعی در بیمارستان‌های دولتی طالقانی چالوس، امام رضا(ع) آمل، رازی قائم‌شهر، امام خمینی(ره) بهشهر، امام حسین (ع) نکا، امام خمینی(ره) و بوعلی سینای ساری  پذیرش نشوند !!!

بر این اساس  ، بیماران بیمه شده تأمین اجتماعی در صورت مراجعه به 6 بیمارستان فوق به صورت آزاد ویزیت و هزینه درمان به صورت نقدی از آنها اخذ می‌شوند و تعرفه خدمات پزشکی و درمانی در قالب فاکتور هزینه‌ها با بیماران داده می‌شود تا خودشان به صورت مستقیم بتوانند هزینه را از اداره تأمین اجتماعی دریافت کنند.

  این نامه در حالی در فضای مجازی منتشر شد که موجی از نگرانی را در بین مازندرانی ها ایجاد کرد . مردم می پرسند مدیر ارشد استان چگونه اجازه می دهد به خاطر اختلاف مالی دو دستگاه اینگونه با سلامتی مردم بازی شود ؟!
 
 
از سویی تعجب آور تر اینکه متولی سلامت استان چگونه به خود جرات داده تا چنین نامه ای را بنویسد ! آنهم به نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان مازندران ! براستی جای خالی تدبیر و امید در استان مازندران به خوبی احساس می شود .
 
 
بدون تردید در این نامه نگاری نه تدبیر وجود دارد و نه امید ! چرا که اگر تدبیری بود این نامه اینگونه نوشته نمی شد و در جلسات منسجم اداری مشکلات دو دستگاه اجرایی استان حل می شد و مردم استان اینگونه  ناامید نمی شدند .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

امين 4 بهمن 1395
آخه چراااااااا
نا شناس 4 بهمن 1395
مدیر بابلی دانشگاه علوم پزشکی ساری که همشهری استاندار است از این بهتر نمی شود
نکایی ریکا 4 بهمن 1395
سازمان که حق بیمه رو ازماسرمود می گیرند.بیمارستان هم بامانقدی حساب می کند چه جالب!!!!!!!!!!!!
بازنشسته 4 بهمن 1395
باسلام استاندار مازندران لطفا مدیر نالایق درمان تامین مازندران را هرچه زودتر عوض کنید تا بیمه شدگان عزیز تامین اجتماعی دغدغه نداشته باشن اقای استاندارتورو خدا به فکر ما بیمه شدگان بازنشنسته تامین اجتماعی باش
بیمار 4 بهمن 1395
من از شمال نیوز سپاسگذارم . به نظرم هر دو مدیر هم جانبابایی و هم خورشیدی باید سریعا تغییر کنند تا این نابسامانی ها درست بشه . استاندار با تغییر این دو مدیر بی کفایت نشان بده که جدی است و اجازه دعوای اداری مدیران در استان را نمی دهد . درس عبرت برای دیگر مدیران بشود .
علی 4 بهمن 1395
سلام،من خودم بیمه تامین اجتماعی هستم.از من دارن 300 هزارتومن ماهانه حق بیمه میگیرن و اونوقت پول رو به بیمارستان نمیدن.خب بیمارستان هم حق داره.باید سازمان تامین اجتماعی پاسخگو باشه که این پولها کجا میره!!!!!
نا شناس 4 بهمن 1395
خب نه مدیر علوم پزشکی پول غذای بیمار که در بیمارستان بستری هست و پیمانکار مطالبات خودش را چون نگرفته دست از کار کشیده مدیر از جیب خودش بده درسته؟اونوقت از جیب بده میشه مدیر نمونه؟چرا تامین اجتماعی بدهیشو پرداخت نمیکنه؟
ساروی ریکا 4 بهمن 1395
تلمین اجتماعی به جای پر کردن جیب پرسنل و مسئولان خود ؛ تعهداتش به دانشگاه علوم پزشکی رو انجام بده و بدهی اش رو پرداخت کنه
محمد 4 بهمن 1395
اشکالی ندارد اول شما به دولت نامه بزن بدهی های تامین اجنماعی را پرداخت کند بعد این نامهگرا بزن دولت وه تا خرخر به تامین اجتماعی بدهکار هست از بدهکاریها کم کنند
امین 4 بهمن 1395
استاندار هر دو رو عزل کن
محسن 5 بهمن 1395
شما حاضری مفتی به عنوان مهندس خونه برا مردم بسازی؟
نانوا حاضره مفتی نون بده دست مردم و دولت دو سال دیگه پولشو بده.
بله سلامت مردم با همه اینها فرق میکنه اما چون فرق میکنه پزشک باید مفتی مریض ببینه و پول امرار معاش نداشته باشه.؟
مردم بیچاره دادن پولشونو به بیمه تامین اجتماعی میدن اما اون پول رو به پزشکا نمیده.
اسما پزشکا طلبکارند.اما پولی در کار نیست.
پس چاره ای جز اعتصاب نیست
کریم ابدی 5 بهمن 1395
پس اینهمه حق بیمه کجا میره ؟لان هم مرتضوی هست ؟ این پول ها سوریه و عراق میره؟!!!!!!!!!!!
نا شناس 5 بهمن 1395
اگردولت پولها را به دانشگاه بدهد حقوقای نجومی از کجا تامین شود
نا شناس 5 بهمن 1395
ما كارگران و بيمه شده ها چه گناهي داريم ما كه تا بخوان ي چ ....... به ما بدن اول بيمه وماليات اش را كسر ميكنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اين چه مسخره بازيه خود تامين اجتماعي كه به هيچي رحم نمي كنه حتي از حسب ادارات برداشت ميكنه بدون اينكه اجازه بده ادارات از خودشون دفاع كنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بيمه تكملي مينيم خودمون براي اطمينان بيمه ها پول ما رو ......... و جواب نمي دهند تامين اجتماعي كه اينجور خدا به داد اقشار متوسط به پايين جامعه برسه
ایرانی 5 بهمن 1395
اولا اینکه نمی دونم که شمال نیوز چرا همیشه الکی جو میده و علوم پزشکی رو مقصر میدونه ؟ دوم اینکه تامین اجتماعی با این پول بیمه ای که داره از مردم می گیره چرا بدهکاری خودشو نمیده ؟ واقعا پول تامین اجتماعی کجا میره؟
....... 5 بهمن 1395
برای جانبابایی و خورشیدی متاسفم . فقط همین
بیمه شده 5 بهمن 1395
من هنوز متعجب چرا مدیر درمان تامین اجتماعی که مدیری ناشایسته دوره احمدی نژاد هنوز هست اقای استانداااااار جواب ما بیمه شده کی میخواهید بدهید چراااا عوضش نمیکنید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.484 seconds.