.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعدادی از کارکنان پلاسکو زیر آوار هستند!

یکی از کسبه ساختمان پلاسکو گفت: "متاسفانه برخی از مسئولان گفته‌اند در طبقات میانی پاساژ پلاسکو منبع گازوییل وجود داشته و این منبع گازوییل باعث انفجار شده است. با توجه به اینکه پدرم و خودم سالها است که در این ساختمان مغازه داریم هیچ منبع گازوییلی را در طبقات میانی مشاهده نکردیم."

به گزارش ایلنا، این فرد همچنین عنوان کرد که پس از حادثه یک کانال تلگرامی درست کرده‌اند که تمامی کارکنان فروشگاه پلاسکو در آن حضور دارند و افزود: " پس از این حادثه با توجه به ردوبدل کردن اطلاعات به این نتیجه رسیدیم که نباید بیش از ۵ نفر از کارکنان ساختمان پلاسکو زیر آوار باقی مانده باشد."

همچنین شماری از مغازه‌داران پاساژ علاالدین در خیابان جمهوری تهران، گفته که آنان بعد از حادثه پلاسکو نگران وضعیت این مکان هستند.

آنان از شهرداری و شورای شهر تهران خواسته‌اند که به ایمن سازی "پله فرار، سیستم اطفا حریق و اضافه وزن سازه " ساختمان رسیدگی کنند. پاساژ علاالدین مرکز خرید و فروش وسایل موبایل است و به گفته کسبه آن بیش از هزار واحد تجاری و چهار هزار شاغل دارد.دو سال پیش تخریب دو طبقه پایانی این پاساژ باعث جنجال‌های فراوان شد. شهرداری دلیل تخریب را ناامن و غیراستاندارد بودن ساخت و سازها اعلام کرد. اینجا بیشتر بخوانید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.