.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو هیات رئیسه مجلس ؛
حادثه پلاسکو تحت‌الشعاع مسائل سیاسی قرار نگیرد
شمال نیوز: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «علل و عوامل ساختمان پلاسکو باید در جای خود بررسی شود» گفت که این حادثه نباید تحت‌الشعاع مسائل حاشیه‌ای و منافع سیاسی عده‌ای قرار گیرد.

شمال نیوز: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «علل و عوامل ساختمان پلاسکو باید در جای خود بررسی شود» گفت که این حادثه نباید تحت‌الشعاع مسائل حاشیه‌ای و منافع سیاسی عده‌ای قرار گیرد.

به گزارش شمال نیوز، علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در شرایطی که عده‌ای داغدار هستند، همه نگرانند و شرایط عده‌ای هم برای خانواده‌هایشان نامشخص است متاسفانه برخی از این شرایط در جهت منافع سیاسی یا نقدهای غیر منصفانه استفاده می‌کنند که این امر از نظر اخلاقی جایگاهی ندارند.

وی افزود: اکنون وقت رسیدگی به حادثه است و مجلس، دولت، دستگاه‌های اجرایی و مدیران شهری باید به اصل حادثه رسیدگی کنند نه اینکه به حواشی آن بپردازند و دستگاه‌ها را متهم کنند یا اینکه دستگاهی برای اینکه خود را تبرئه یا توجیه کند اسناد و مدارک ارائه کند و نظرات مردم را به جای دیگری حواله دهد.

نماینده مردم ساری در مجلس با تاکید بر لزوم تسریع در روند امداد رسانی و عملیات آوار برداری یادآور شد: بهره‌برداری سیاسی و گروهی از حادثه پلاسکو وجاهتی ندارد و به دور از اخلاق و وجدان انسانی است. در حال حاضر این حادثه 1500 میلیارد خسارت به جای گذاشته و صدها نفری که به طور مستقیم در آنجا مشغول فعالیت بودند از کار بیکار شدند و 600 واحد صنفی تخریب شده است. دستگاه‌های اجرایی باید علاوه بر جبران خسارت و پیش بینی بیمه بیکاری، مدلی را برای حوادث احتمالی آینده پیش‌بینی کند.

یوسف‌نژاد ادامه داد: حادثه پلاسکو نشان داد که ما در برخورد با چنین حادثه‌ای آسیب پذیر هستیم و نیازمند مدیریت یکپارچه شهری و فرماندهی واحد هستیم. البته ریشه یابی این موضوع باید در فرصت مناسب انجام شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به بررسی این حادثه در مجلس و تهیه گزارش کمیسیون عمران در این رابطه اضافه کرد: نمایندگان مجلس نیز در بازدیدهای میدانی خود و یا در حوزه‌های انتخابیه‌شان با مردم و حادثه دیدگان اظهار همدردی کرده‌اند. امیدواریم این حادثه در جای مناسب بررسی شود و تحت تاثیر مسائل حاشیه‌ای، فرعی و منافع سیاسی قرار نگیرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.