.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف 14قبضه سلاح شکاری در مازندران
مامورین یگان حفاظت محیط زیست مازندران، 14 قبضه سلاح شکاری از متخلفین کشف و ضبط کردند.

به گزارش شمال نیوز، به نقل از اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست مازندران، مامورین یگان حفاظت شهرستان نور در حین گشت و کنترل در منطقه گلندرود و ایزد خواه چمستان 6 قبضه سلاح شکاری از متخلفین کشف وضبط نمودند.

 

مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سوادکوه نیز در حین گشت و کنترل در منطقه کوهستانی متوجه یک دستگاه خودرو شخصی مشکوک شدند که پس از بازدید 3قبضه سلاح شکاری به همراه یک لاشه خرگوش کشف وضبط نمودند که متخلفین دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

مامورین حفاظت محیط زیست ساری در گشت و کنترل از آب‌بندان‌های سیدمحله، دوخار، سلیمان‌محله، گلنشین و فرح آباد دو قبضه سلاح شکاری از متخلفین کشف و چهار رشته دام هوایی جمع آوری کردند.

مامورین محیط بانی دشت سر آمل درمنطقه جنگلی وسطی کلا دشت یک قبضه سلاح شکاری به همراه لاشه یک راس تشی و مامورین یگان حفاظت محیط زیست بابل در حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی خود یک قبضه سلاح شکاری از متخلفین کشف و ضبط کردند.

 

مامورین حفاظت محیط زیست پناهگاه حیات وحش میانکاله به همراه مامورین اعزامی از اداره کل در حین گشت و کنترل در پناهگاه 35 باب کومه متخلفین را تخریب کردند و در حین گشت در منطقه لپو زاغمرز دو قبضه سلاح شکاری به همراه 12 قطعه چنگر از متخلفین کشف وضبط نمودند.

مامورین پاسگاه محیط بانی قلعه پایان شهرستان گلوگاه ۵۵ باب کومه شکاری غیر مجاز در داخل خلیج میانکاله (منطقه حفاظت شده )ضلع جنوبی را تخریب کردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.