.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موافقت اصلاح‌طلبان با استعفای تابش
شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با استعفای تابش از سمت رابط اصلاح‌طلبان در استان یزد موافقت و «اعظم صدرنوری» را به جایگزین وی کرد.

به گزارش فارس، محمدرضا تابش که به عنوان رابط اصلاح طلبان در استان یزد انتخاب شده بود در 15 دی‌ماه سال جاری طی نامه‌ای به محمدرضا عارف، رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، به دلیل پرهیز از انجام هرگونه شائبه سیاسی و ایفای شایسته وظایف قانونی از سمت خود استعفا داد.

شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با استعفای تابش از سمت رابط اصلاح‌طلبان در استان یزد موافقت و «اعظم صدرنوری» را به جایگزین وی کرد.

به گزارش فارس، شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان سال 94 برای هماهنگی بیشتر بین احزاب و گروه‌های اصلاح‌طلب تشکیل شد.

اعضای این شورا پس از دیدار با رئیس دولت اصلاحات برای فعالیت دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ماموریت شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان را تمدید کردند.

تمدید ماموریت شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان انتقاد برخی از احزاب اصلاح‌طلب همچون مجمع نیروهای خط امام(ره)، حزب مردم‌سالاری، حزب اراده ملت و حزب اعتماد ملی و برخی دیگر از تشکل‌ها و احزاب اصلاح‌طلب را به دنبال داشته است.

رابطین استانی شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان برای هماهنگی بیشتر بین این شورا و استان‌ها در مورخ 6 دی‌ماه سال جاری تشکیل شد و 31 نفر به عنوان رابطین استانی به استان‌های کشور معرفی شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.163 seconds.