.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران خبر داد
متأهلان در صدر استفاده‌کنندگان قرص برنج در مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: 50 نفر در مازندران با استفاده از قرص برنج به زندگی خود خاتمه دادند که 29 نفر متأهل بودند.

به گزارش شمال نیوز، علی عباسی صبح امروز در جمع خبرنگاران از رشد 28 درصدی فوت ناشی از مسمومیت با قرص برنج طی 9 ماهه امسال خبر داد.

وی با اعلام اینکه طی این 9 ماه 50 نفر در اثر مصرف قرص برنج جان خود را از دست دادند، افزود: میزان فوتی ناشی از مصرف قرص برنج طی مدت مشابه سال گذشته 39 نفر بود که امسال 11 مورد افزایش داشتیم.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران خاطرنشان کرد: بیشتر فوتی ناشی از مصرف قرص برنج در شهرستان ساری با 14 و بابل 13 مورد بود که پس از آن در شهرستان‌های نور، رامسر، فریدونکنار، سوادکوه، بابلسر هر کدام یک فوتی گزارش شد.

این مسؤول با اعلام اینکه از 50 نفری که اقدام به استفاده از قرص برنج کردند، 29 نفر متأهل و بقیه مجرد بودند، بیان کرد: بیشتر افراد استفاده‌کننده از قرص برنج 21 تا 30 سال بودند، میزان مصرف قرص برنج در افراد 31 تا 40 سال نیز قابل توجه بود.

عباسی در پایان گفت: آمار مسمومیت با قرص برنج در استان مازندران روند رو به افزایش را در پیش گرفت و انتظار است تدابیر ویژه‌ای در این ارتباط اتخاذ شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.849 seconds.