.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو شورای انتظامی نظام صنفی رایانه‌ای ؛
غفلت از حوزه IT بحران ساختمان پلاسکو را دوچندان کرد
شمال نیوز: عضو شورای انتظامی نظام صنفی رایانه‌ای با بیان اینکه غفلت از حوزه IT بحران ساختمان پلاسکو را دوچندان کرد گفت: اگر اطلاعات بر روی سامانه‌ها ابری ذخیره می‌شد نگرانی برای از دست رفتن آن وجود نداشت.

شمال نیوز: عضو شورای انتظامی نظام صنفی رایانه‌ای با بیان اینکه غفلت از حوزه IT بحران ساختمان پلاسکو را دوچندان کرد گفت: اگر اطلاعات بر روی سامانه‌ها ابری ذخیره می‌شد نگرانی برای از دست رفتن آن وجود نداشت.

به گزارش شمال نیوز، یاسر قربانی مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری ساری با عنوان اینکه دلیل اکثریت هجوم صاحبان کسب و کار ساختمان پلاسکو خروج اسناد و کامپیوترهای موجود به‌ منظور حفظ اسناد حسابداری‌شان بود اظهار کرد: در حالی که اگر اطلاعات این افراد بر روی سامانه‌ها ابری ذخیره می‌شد نگرانی برای از دست رفتن اطلاعات وجود نداشت.

وی با بیان اینکه سامانه‌های ابری مجموعه‌ای از کامپیوترهای به هم متصل‌شده است که طراحی شده‌اند تا به‌عنوان یک اکوسیستم واحد فعالیت کنند افزود: فضاهای ابری ایجاد شده‌اند تا یک یا چند سرویس مختلف را اعم از فضای ذخیره‌سازی، ارسال و دریافت داده و امکان استفاده از نرم‌افزارهای مختلف عرضه کنند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و آمار شهرداری ساری اضافه کرد: در صورت استفاده صحیح از نظام بانکداری الکترونیک نگرانی وجود اسناد تضمینی یا مدت‌دار پرداختی نیز برطرف می‌شد.

وی بیان کرد: سامانه‌های اعلام و اطفا در این ساختمان‌ها و همین طور سامانه مدیریت هوشمند ساختمان (BMS) وجود نداشته است در حالی که بیشتر مغازه‌داران نسبت به نصب دوربین‌های تحت شبکه اقدام می‌کنند.


این عضو شورای انتظامی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با اعلام اینکه نکته دیگر تأثیر شبکه‌های اجتماعی در مدیریت اذهان عمومی جامعه و مشارکت‌های اجتماعی چه مثبت و چه منفی است خاطرنشان کرد: در همان دقایق اولیه تعدادی از شهروندان برای ثبت شخصی به مکان وقوع این حادثه رفتند و در مقابل می‌توان به مشارکت گروه وسیعی از مردم برای مشارکت در اهدای خون برای مصدومان این حادثه اشاره کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.