.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده مردم شرق مازندران مطرح کرد ؛
سنگ‌اندازی‌ها در معرفی منطقه آزاد، مازندران را عقب انداخت
نشمال نیوز: نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سنگ‌اندازی به عده‌ای در مسیر منطقه آزاد تجاری امیرآباد، گفت: اگر ترجیح دادن منافع شخصی و شهری وجود نداشت تاکنون بندر امیرآباد به‌عنوان منطقه آزاد معرفی شده بود و کل استان از مزایای آن بهره‌مند می‌شدند.

به گزارش شمال نیوز، علی‌محمد شاعری جمعه‌ شب در جمع فعالان سیاسی، اجتماعی و اقتصادی منطقه شرق مازندران با بیان اینکه کار نماینده مجلس تعریف نشده است و انتظار مردم بر این است یک نماینده مجلس باید در تمامی مسائل و حوزه‌ها ورود پیدا کند، اظهار کرد: اگر مجلس شورای اسلامی به درستی به وظیفه خود عمل کند تمامی مشکلات به بهترین نحو حل می‌شود.
 

وی با ابراز تأسف از اینکه برداشت بی‌رویه از تالاب‌ها منجر به از بین رفتن هزاران هکتار از مزارع شده است، افزود: در برنامه ششم توسعه برداشت آب از تالاب‌ها، زیستگاه‎‌ها و دریای خزر ممنوع شده است.
 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 30 میلیون تن محصول تراریخته وارد کشور شد که حاصل دستکاری ژنتیک است، اضافه کرد: با پیگیری‌های مجدانه بنده در کمیسیون کشاورزی واردات محصول تراریخته ممنوع شده است.
 

*20 سال آینده جنگلی در کشور نخواهیم داشت

شاعری خاطرنشان کرد: در سال 1340 کل مساحت جنگل‌های شمال کشور 3 میلیون و 240 هزار هکتار بود که اکنون به یک‌میلیون و 800 هزار هکتار رسیده است و اگر به این روال پیش رود تا 20 سال آینده جنگل نخواهیم داشت.
 

وی با اعلام اینکه 220 میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی 152 روستای هزارجریب نکا اخذ شد، ادامه داد: 50 روستای شرق مازندران مشکل تأمین آب شرب داشتند که مقرر شد تا پایان سال مشکل تأمین آب 20 روستا حل شود.
 

شاعری تصریح کرد: تا سه سال آینده آب، گاز و راه بخش هزارجریب به مرحله نهایی و اجرایی می‌رسد.
 

*سنگ‌اندازی‌ها در معرفی بندر امیرآباد به منطقه آزاد

وی با تأکید بر اینکه مسائل مهم منطقه باید شناسایی، دسته‌بندی و اولویت‌بندی شود، افزود: یک‌هزار هکتار از مساحت شهرک صنعتی شرق مازندران تا پایان امسال برخی از مسائل آن از جمله فنس‌کشی انجام می‌شود.
 

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: 40 میلیارد تومان از اعتبارات بهین‌یاب برای شرق مازندران در نظر گرفته شده است و متقاضیانی که دارای طرح‌های مهم و اولویت‌دار هستند برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.
 

شاعری با انتقاد از سنگ‌اندازی به عده‌ای در مسیر منطقه آزاد تجاری امیرآباد، خاطرنشان کرد: اگر ترجیح دادن منافع شخصی و شهری وجود نداشت تاکنون بندر امیرآباد به‌عنوان منطقه آزاد معرفی شده بود و کل استان از مزایای آن بهره‌مند می‌شدند.
 

*احداث 5 پارک در شرق مازندران

وی افزود: با همکاری سازمان جنگل‌ها پنج پارک جنگلی در منطقه شرق استان احداث می‌شود که یکی از آن‌ها سالار تپه در بهشهر با مساحت 10 هکتار است و با اضافه شدن آن به پارک ملت فضای سبز این شهرستان به 18 هکتار افزایش می‌یابد.
 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه پنج پروژه بهداشتی دهه فجر امسال در شرق مازندران به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: بزرگترین پروژه بیمارستانی شرق استان تا خردادماه سال آینده آماده بهره‌برداری است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 بهمن 1395
سنگهاروازاونجا جمع کنین تادیگه نتونن بندازن!
بابک 1 بهمن 1395
برادر بزرگوار جناب شاعری ایا صراحتا و مستقیم می توانید به انتفاعی که تنکابن و رامسر از منطقه ازاد شدن حوزه نمایندگی شما می بردند اشاره کنید ؟ به نظرم کسان دیگری به فکر منافع شخصی و منطقه ای هستند نه مخالفین این طرح که سرتا پایش سطحی نگری و خود خواهی به جای همه خواهیست
رضا 1 بهمن 1395
چون شما شرق استانی ها همه چی رو واسه خودتون میخاین.
غرب مازندران واسه شما اهمیت نداره.
شهروند 2 بهمن 1395
دقیقا ما نوشهری ها هم همین مشکل سنگ اندازی رو داریم وگرنه نوشهرمنطقه آزاد اعلام میشد برادر بزرگوارم
سوادکوهی 3 بهمن 1395
آقای شاعری همین الانم شرق مازندران جنگلی نداره پدران شما تمام جنگل ها رو ازبین بردن تبدیل به مزارع گندم و جو کردن الان نکا با سمنان فرقی نداره

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.063 seconds.