.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در دیدار مجمع خیرین بسیج سازندگی مازندران با استاندار مطرح شد ؛
خیرین بازار و پیشکسوتان دفاع مقدس ، دوبال مجمع خیرین بسیج سازندگی مازندران
شمال نیوز : ربيع فلاح جلودار، اقدامات پس از پيروزي انقلاب اسلامي در راستاي محروميت زدايي و حمايت از مستضعفان را با پيش از آن غير قابل قياس دانست و گفت: تلاش هاي فعالان و خيرين اين حوزه مرضي خداوند متعال است و چون خيرين با دل و جان و اراده و عزم شخصي در اين مسير گام مي گذارند از ارزش و اجر معنوي والايي برخوردارند.....

شمال نیوز : استاندار مازندران در ديدار با اعضاي هيات امنا مجمع خيرين حمايت از گروه هاي جهادي بسيج سازندگي سپاه كربلا استان، محروميت زدايي و خدمت به محرومين از آرمان هاي انقلاب اسلامي است، ياد آور شد: فرامين حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبري در خصوص محروميت زدايي بايد همواره چراغ راه خدمت گزاران و مجاهدان اين بخش باشد.

استاندار با اشاره به اين كه خدمات رساني به مناطق محروم هرگز پايان نمي يابد، چرا كه در ذات اين ماموريت، هدف اصلي؛ پيشرفت و توسعه اين مناطق است، خاطر نشان ساخت: بسيج سازندگي در ظرفيت سازي براي انجام ماموريت هاي مهمي چون اقتصاد مقاومتي، امور فرهنگي و كار هاي عمراني و اردوهاي جهادي كه از مصاديق تلاش براي محروميت زدايي است موفق عمل كرده و بايد با تمام توان به اين ماموريت انقلابي تداوم ببخشد.

ربيع فلاح جلودار، اقدامات پس از پيروزي انقلاب اسلامي در راستاي محروميت زدايي و حمايت از مستضعفان را با پيش از آن غير قابل قياس دانست و گفت: تلاش هاي فعالان و خيرين اين حوزه مرضي خداوند متعال است و چون خيرين با دل و جان و اراده و عزم شخصي در اين مسير گام مي گذارند از ارزش و اجر معنوي والايي برخوردارند.

مقام عالي دولت در مازندران، با اشاره به اين كه نمي توان تاثير محروميت هاي فرهنگي و اقتصادي را در بروز و رشد آسيب هاي اجتماعي بي تاثير دانست و بايد اين اقدامات بيش از پيش تداوم يابد، تصريح كرد: بحمدالله با اقدامات ريشه اي و برنامه ريزي شده صورت گرفته در استان در سال 95 شاهد توقف رشد طلاق و كاهش 1.5 درصدي آن هستيم.

استاندار با تاكيد بر اين كه نيروهاي داراي ظرفيت و توانمندي كه مي توانند بسيج سازندگي را در انجام ماموريت ها و اعتلاي روستاها و مناطق محروم ياري نمايند، شناسايي و از توان آن ها بهره گيري شود، افزود: از ظرفيت افراد متخصص و داراي فكر و ايده، مشاركت مردم، سمن ها و ظرفيت فرمانداران و بخشداران در اين ماموريت خطير استفاده شود.

در آغاز اين جلسه سردار بابايي، فرمانده سپاه كربلا مازندران، سرهنگ شريعتي، رييس بسيج سازندگي سپاه كربلا و رمداني، رييس و برخي اعضاي اين مجمع، ضمن قدرداني از حمايت هاي دكتر ربيع فلاح، به بيان نقطه نظرات و ديدگاه هاي خود پرداختند.

رمدانی : خیرین بازار و پیشکسوتان دفاع مقدس دوبال مجمع خیرین بسیج سازندگی مازندران هستند

در این نشست عباس رمدانی ، رئیس مجمع خیرین بسیج سازندگی آمادگی این مجمع را برای برداشتن گام های بلند در راستای حمایت از گروههای جهادی اعلام و با اشاره به روند شکل گیری آن در استان گفت : پس از نهایی شدن ترکیب هیئت رئیسه مجمع در استان که در سالن فتح المبین سپاه مازندران تشکیل شد رایزنی گسترده با بدنه خیرین بازار در شهرهای استان صورت پذیرفت .

رئیس مجمع خیرین بسیج سازندگی مازندران خیرین بازار و پیشکسوتان دفاع مقدس را دو بال این مجمع اعلام و افزود : بدون تردید با نقش افرینی خیرین بازار که از متدینین و پیشتازان انقلاب اسلامی و همچنین با حضور پیشکسوتان سال های دفاع مقدس که پیشتاز در فعالیت های جهادی هستند ماموریت های محوله به این مجمع در بهترین شکل عملیاتی خواهد شد .

رمدانی از تشکیل جلسات منظم برای امکان سنجی حرکت های جهادی و پشتیبانی از جوانانی که خالصانه پای در این راه نهاده اند خبر داد و اظهار داشت : با نگاهی به فهرست افرادی که برای همکاری با این مجمع اعلام آمادگی کرده اند به موفقیت این مجمع در استان مازندرات امیدواریم .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

t 1 بهمن 1395
آقای استاندار محترم ضمن تشکر از جنابعالی در خصوص اهمیت به خیرین پیشکسوتان دفاع مقدس که باید یاد و خاطره همه ایثارگران و شهدای عزیز دفاع مفدس برای نسلهای آینده به یادگار بماند. شما لطفا سری هم به انجمن خیرین مسکن ساز استان مازندران که تاکنون بالای 800 واحد ساختمان برای افراد نیازمند ساخته است بزنید و ببینید چه مشکلاتی دارند؟ 2 نفر پرسنلش بمدت 2 سال یک ریال حقوق دریافت ننموده اند. با صبر و متانت و بردباری در حال انجام وظیفه هستند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.