.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سردار سلیمانی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری احساس تکلیف خواهد کرد؟
شمال نیوز: عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری می‌گوید: هستند افراد دیگری که وظیفه نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری را به دوش بگیرند و کار به آنجا نکشد سردار سلیمانی احساس تکلیف برای این حضور کند.

شمال نیوز: عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری می‌گوید: هستند افراد دیگری که وظیفه نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری را به دوش بگیرند و کار به آنجا نکشد سردار سلیمانی احساس تکلیف برای این حضور کند.

به گزارش شمال نیوز، حسین سبحانی نیا با حضور در کافه خبر خبرآنلاین در پاسخ به این سئوال که برخی می گویند تمایل جبهه مردمی نیروهای انقلاب به کاندیداتوری حاج قاسم سلیمانی است، گفت: من بعید می دانم. به هر صورت عملکرد سردار سلیمانی نشان داده که بر مبنای صداقت و تکلیف عمل می کند.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی همواره شخص تکلیف مدار و صادقی بوده است. وقتی بیانیه می دهد و رسما نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری را نفی می کند، اینکه مجددا بخواهد به چنین عرصه ای ورود پیدا کند، حداقل برای من سنگین است.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری یادآور شد: ایشان بیانیه ای رسمی داد و آن بیانیه را نفی نمی کند. ضمن اینکه حتما ابا دارد چهره ای از نظام در دنیا به عنوان یک چهره نظامی مطرح شود.

وی افزود: در عین حال هستند کسان دیگری که این وظیفه را به دوش بگیرند و کار به آنجا نکشد که ایشان احساس تکلیف برای این حضور بکند که اگر می خواست باشد، حداقل در بیانیه خود با آن محکمی و قرصی چنین نفی ای را بیان نمی کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.232 seconds.