.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۳۰۸ سایت جدید تلفن همراه در مازندران راه اندازی شده است
مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران گفت: ۳۰۸ سایت جدید تلفن همراه در استان نصب شده است که تا پایان سال آینده افزایش می یابد.

به گزارش شمال نیوز: سید جواد موسویاز ارتقای سایت تلفن همراه در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در دوماه گذشته تابه‌حال ۳۵۵ سایت تاکنون نصب شده است که از این ۳۵۵ سایت ۳۰۸ سایت در استان مازندران نصب و راه‌اندازی شده و قرار است تا قبل از پایان سال ۹۶، هزار سایت دیگر از ۱۴۰۰ سایت این استان نصب و راه‌اندازی شود.

وی اظهار داشت: با ارتقای این سایت مشترکین همراه اول می‌توانند نسبت به گذشته مکالمه بهتری داشته باشند وهم پهنای باند دریافتی اشان نسبت به گذشته ارتقا پیدا خواهد کرد.

موسوی با اشاره به نصب و راه‌اندازی ۱۰۰ هزار شماره سوئیچ softsw افزود: با نصب آخرین‌مدل سوئیچ در استان عمده  سوئیچ‌های قدیمی در سراسر استان جمع‌آوری خواهد شد و با راه‌اندازی این سوئیچ قابلیت ارتقای یک‌میلیون شماره جدید در این سوئیچ فراهم‌شده است.

وی اظهار داشت: مشترکینی که دارای مصرف بالای اینترنت هستند می‌توانند در آینده نزدیک از vdxsl به‌جای adsl با پهنای باند ۳۰۰ مگ اینترنت استفاده کنند که در حال حاضر تجهیزات آن در سطح استان مازندران در حال نصب و راه‌اندازی است.

مدیرعامل مخابرات مازندران در پایان از مشترکین تمام سیم‌کارت‌های همراه اول و ایرانسل و رایتل خواست اطلاعات مربوط به سیم‌کارت‌های خود را با مراجعه به خدمات مشترکین کامل کنند و سیم‌کارت‌های غیرفعال خود را فعال سازند زیرا در آینده نزدیک تمام سیم‌کارت‌های فاقد اعتبار حذف خواهد شد.

وی علت این کار را برای جلوگیری از تخلفات سو استفاده‌های غیرمجاز از سیم‌کارت عنوان کرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.305 seconds.