.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مصاف نمایندگان مازندران با حریفان
هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال کشور با رقابت ۲ نماینده مازندرانی برگزار می‌شود که تیم عمران شهرداری ساری در شهرآورد شمال میزبان هاوش گنبد است.

به گزارش شمال نیوز: در هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های مردان کشور (گرامی‌داشت جام شهدای منا) چهارشنبه 29 دی‌ماه 6 بازی انجام می‌شود که دو نماینده مازندران به مصاف حریفانی از  گنبد و تبریز می‌روند. 

یکی از این دیدارها از ساعت 16 در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری برگزار می‌شود که شاگردان بهزاد محمودی در تیم عمران شهرداری ساری در دیدار خانگی در شهرآورد شمال به مصاف شاگردان محمدی‌راد در تیم هاوش گنبد می‌روند.

بازیکنان عمران شهرداری ساری به هیچ وجه انگیزه و روحیه دور رفت لیگ را ندارند و به همراه هاوش گنبد با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند که در هفته‌های اخیر موفق به کسب نتایج مطلوب نشدند.

دیدار رفت دو تیم در گنبد سه بر یک به نفع هاوش خاتمه یافت و بازیکنان عمران شهرداری ساری در این مسابقه در پی جبران دیدار دور رفت هستند.

این دیدار قرار است از ساعت 16 از شبکه استانی تبرستان پخش زنده شود.

در جدول رده‌بندی تیم عمران شهرداری ساری با 22 امتیاز در رده هشتم و هاوش گنبد با 11 امتیاز در آخر جدول دوازده تیمی قرار دارد.

در دیگر بازی این هفته شاگردان بهروز عطایی در تیم کاله آمل در دیداری خارج از خانه مهمان شاگردان بناکار در تیم شهرداری تبریز هستند.

این بازی که از ساعت 16 در تبریز برگزار می‌شود، دیدار رفت دو تیم در آمل سه بر صفر به نفع کاله خاتمه یافت و در جدول رده‌بندی تیم شهرداری تبریز با 26 امتیاز در رده ششم و کاله آمل با 25 امتیاز در مکان هفتم جای دارند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.