.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری جلسات کمیسیون تلفیق بودجه سال 96 از هفته آینده
عضو کمیسیون تلفیق برنامه مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون تلفیق بودجه سال 96 از روز شنبه هفته آینده به‌صورت سه شیفت جلسه دارد.

به گزارش شمال نیوز:علی‌اصغر یوسف‌نژاداظهار کرد: قسمت عمده بودجه سال 96 حدود 700 هزار میلیارد تومان مربوط به بودجه بانک‌ها و شرکت‌های دولتی و 300 هزار میلیارد تومان آن مربوط به دولت، پروژه‌های عمرانی، تملکات دارایی و حقوق و مزایا است.

وی با اشاره به پیش‌بینی حدود 60 هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی، اضافه کرد: روز یک‌شنبه 26 دی‌ماه امسال در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قانون برنامه ششم به اتمام رسید و مصوبات مجلس تقدیم شورای نگهبان شد.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شورای نگهبان باید نسبت به عدم مغایرت با قانون اساسی و شرع را تأیید کند، افزود: در صورتی‌ که مفاد برنامه ششم با هرگونه مغایرت با قانون اساسی یا با شرع باشد مجدداً به کمیسیون تلفیق برنامه برگشت داده می‌شود تا با بررسی و اصلاح دوباره در صحن علنی رأی‌گیری شده و نسبت به رفع مغایرت اقدام شود.

این مسؤول ادامه داد: در این صورت مجدداً به شورای نگهبان ارسال می‌شود بنابراین طی مدت 10 روز آینده شورای نگهبان نظرات خود را اعلام کرده و از روز 6 بهمن‌ماه با تشکیل جلسه در صحن علنی موارد برگشتی از شورای نگهبان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

یوسف‌نژاد بیان کرد: در این فاصله کمیسیون تلفیق بودجه سال 96 از روز شنبه هفته آینده به‌صورت سه شیفت جلسه دارد تا طی سه هفته آینده مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه در صحن علنی مطرح شود.

وی اظهار کرد: آن چیزی که از این برنامه زمان‌بندی وجود خواهد داشت این است که کمیسیون تلفیق برنامه ششم از روز شنبه دوم بهمن ماه امسال آینده سه شیفت جلسه خواهد داشت و احتمالاً طی مدت یک هفته نقطه نظرات خود را به صحن علنی ارائه خواهد داد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه در کمیسیون تلفیق بودجه سال 96 ابتدا موارد درآمدی آن مورد بررسی قرار می‌گیرد، افزود: پس از بررسی قسمت درآمدی بخش‌های هزینه‌ای مورد بررسی قرار گرفته و پس از بررسی احکام قانون بودجه به صحن علنی ارائه می‌شود.

یوسف‌نژاد در پایان گفت: در هفته گذشته کلیات بودجه سال 96 در کمیسیون تلفیق بودجه با 32 رأی موافق و پنج رای مخالف به تصویب رسیده است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.