.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هدیه مجلس و دولت برای ۶ میلیون نفر در آغاز سال ۹۶
فقر در کشور پدیده نامیمون و نامبارکی است که ریشه کن کردن آن یک اراده جمعی می‌طلبد.

به گزارش شمال نیوز: نمايندگان مجلس به سهم خودشان در هر فرصتي كه به پرداخت قانون در اين زمينه پيش مي‌آيد، طوري عمل مي‌كنند كه در چارچوب قانون، فقر و محروميت را در ميان همه اقشار جامعه ريشه كن كنند. « فقرزدايي و دفاع از نيازمندان» اراده‌اي عمومي بين نمايندگان مجلس است كه در تصويب طرح 6 ميليون نفر نيزشاهد نمود آن بوديم.

 

تمام تلاش نمايندگان بر اين متمركز شده كه مصوبه‌اي كه چندي پيش در قانون توسعه ششم (طرح 6 ميليون نفر)پيش‌بيني شد در سال آينده به مرحله اجرا برسد. بي‌شك اراده دولت هم همين است.با روحيه‌اي كه از مجلس و دولت در پرداختن به دغدغه‌هاي نيازمندان كشور در اين مدت همكاري شاهد بوده‌ام، به جرأت مي‌گويم كه اكنون آن اراده جمعي بين دولت و مجلس براي اجرايي شدن اين طرح و افزاش مستمري اين افراد به ميزان 20درصد حداقل حقوق مصوب وجود دارد. بودجه 96هنوز بررسي نشده است و در بررسي بودجه حتما اين قانون در بودجه سنواتي پيش‌بيني خواهد شد.

 

حتما براساس مصوبه مجلس رديف اختصاصي در بودجه سال آينده ديده خواهد شد تا يارانه افراد حذف شده به اين رديف منتقل شود و از آنجا در اختيار نهادهاي حمايتي قرار گيرد.اميدوارم كه به‌زودي با حدف يارانه افراد پردرآمد، منابع تأمين بودجه اين مصوبه مهيا شود تا به فضل الهي در آغاز سال آينده به‌عنوان هديه‌اي براي مردم كم‌درآمد، پرداخت شود./همشهری


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.