.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سامانه موشکی «اس-۳۰۰» از حمایت از آسمان تهران بازماند
عصر دیروز (دوشنبه) صدای شلیک سامانه‌های پدافند هوایی در مرکز تهران شنیده شد. این تیراندازی ممتد بود و چند دقیقه به طول انجامید.

به گزارش شمال نیوز: روزنامه الکترونیکی «سبق» در گزارشی مدعی شد: «سامانه موشکی «اس-300» با اینکه بدست ایران رسیده است و ایرانی ها از داشتن آن مباهات می کنند، ولی از مهار کردن یک پهپاد کوچک در آسمان تهران بازماند.»

 

این روزنامه در ادامه و طی فضاسازی رسانه ای ادعا کرد: «پهپادی که به آسمان تهران نفوذ کرده بود، توانست از محدوده پرواز ممنوع خارج شود بی آنکه «اس-300» بتواند کاری از پیش ببرد.»

 

گفتنی است که عصر دیروز (دوشنبه) صدای شلیک سامانه‌های پدافند هوایی در مرکز تهران شنیده شد. این تیراندازی ممتد بود و چند دقیقه به طول انجامید.

 

در همین راستا امیر الهامی معاون عملیات قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) اعلام کرد: یک فروند پرنده بدون سرنشین فیلمبرداری وارد منطقه پرواز ممنوع شده بود که سامانه‌های پدافند هوایی برابر روش‌های جاری وارد عمل شد.

 

الهامی تاکید کرد: این پرنده بعد از اولین رگبار از محدوده خارج شد و برای تامین امنیت مردم منطقه تیراندازی خاتمه یافت و تهدید خاصی به حساب نمی‌آید.

 

اما ناصربخت معاون امنیتی انتظامی فرمانداری تهران پیش از این گفته بود که هدف یک پرنده بدون سرنشین بوده که وارد منطقه ممنوعه شده و توسط سامانه های پدافندی ساقط شده است./جام


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.672 seconds.