.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۳۱۰ کیلومتر خط انتقال فاضلاب در ساری ایجاد شده است
مدیرعامل شرکت آبفا مازندران گفت: ۳۱۰ کیلومتر شبکه و ۱۰ کیلومتر خط انتقال فاضلاب در شهر ساری ایجادشده است.

به گزارش شمال نیوز، ذبیح‌الله ذاکری صبح دوشنبه در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب ساری تصریح کرد: تاکنون ۱۶ هزار و ۵۰۰ انشعاب فاضلاب نصب، ۱۳ هزار فقره انشعاب فاضلاب جاری و ۲۶ هزار واحد تحت پوشش قرار گرفتند.

ذاکری، ادامه داد: درحال حاضر مدخل اول این تصفیه خانه با ظرفیت ۱۳ هزار متر مکعب عملیات جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب را انجام می‌دهد و مدخل دوم این تصفیه خانه با پوشش دادن ۱۰۵ هزار نفر درحال احداث است.

ذاکری بابیان اینکه عملیات ساخت سازه‌های فیزیکی مدخل دوم ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: این تصفیه خانه با فرایند لجن فعال با هوادهی عمقی و اختلاط کامل درحال ساخت است.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران نیز در این بازدید، گفت: تصفیه خانه فاضلاب ساری به‌منظور حفظ محیط‌زیست و افزایش سطح بهداشت عمومی در ۴ مدخل و با تحت پوشش قرار دادن ۴۲۰ هزار نفر طراحی شد.

ذاکری، ادامه داد: مدخل اول این تصفیه خانه با تحت پوشش قرار دادن جمعیت ۱۰۵ هزار نفر در سال ۱۳۹۱ به بهره‌برداری رسید.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه مازندران در این بازدید، احداث طرح‌های فاضلاب را یکی از مباحث مهم زیست‌محیطی درزمینهٔ کاهش آلودگی آب‌وخاک دانست و گفت: شهروندان نیز باید با طرح‌هایی که در ارتباط با حفظ محیط‌زیست اجرا می‌شود، آشنا شوند.

دکتر نوربخش، ضمن اشاره بر لزوم ایجاد شبکه‌های فاضلاب در شهرها و روستاها، افزود: فرهنگ استفاده از پسماندهای ناشی از تصفیه فاضلاب باید رواج یابد.

وی، در خصوص تصفیه خانه فاضلاب شهر ساری گفت: جانمایی و فضاسازی این تصفیه خانه بسیار مناسب است و ازنظر محیطی و آلودگی مشکلی در آن وجود ندارد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.