.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرگ 165 نفراز عابران پياده
165 نفراز عابران پياده در تصادفات رانندگی نه ماهه امسال جان خود را از دست دادند.

به گزارش شمال نیوز:دكتر علی عباسی مدير كل پزشكی قانونی مازندران گفت: 165 نفر عابر پياده در تصادفات رانندگی نه ماهه امسال جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 5 درصد کاهش داشت.

 

وی افزود: مجموع آمار تلفات حوادث رانندگی در نه ماه امسال را 510 نفر اعلام کرد و افزود: 32 درصد کل تلفات حوادث رانندگی نه ماه امسال عابران پیاده هستند.

دکتر عباسی گفت: بیشترین گروه سنی عابرانی که در حوادث رانندگی کشته می شوند، افراد بالای 61 سال و کمترین سنین کمتر از 10سالند، بر اساس آمارهای موجود از نظر گروه سنی بيشترين عابران پياده فوت شده با 75 نفر، معادل 45 درصد در گروه سني 61 سال به بالا قرار دارند.

مدير كل پزشكی قانونی مازندران در خصوص بالاترین آمار فوتی عابران پیاده در استان، گفت: شهرستان‌ های ساری با 29 نفر، بابل با 27 و قائمشهر با 15 نفر بیشترین تعداد عابران فوت شده را در نه ماه امسال به خود اختصاص دادند و سوادکوه ، فريدونكنار و گلوگاه نيز هر كدام با 2 فوتی شهرستان هايی هستند که کمترین تعداد عابران متوفی در آنها ثبت شد.

دكتر عباسی در خصوص بیشترین خودروی درگیر با متوفیان گفت: بر اساس این گزارش تیر و مهر هر کدام با 24 مورد بیشترین و فروردین با 12 مورد کمترین ماه هایی هستند که در آن فوتی به ثبت رسید.

وی با اشاره به محل فوت عابران پیاده گفت: 57 نفر از تلفات عابران پیاده آن ها در مسيرهای برون شهری و روستايی، جان خود را از دست دادند كه اين موضوع رعايت قوانين مربوط به عابران پياده از جمله توجه به چراغ راهنما،‌ رانندگی با سرعت مطمئن، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پل های عابر را دو چندان می كند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.585 seconds.