.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عباس‌زاده تا پایان فصل در نساجی می‎ماند
سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: محمد عباس‌زاده چندین پیشنهاد رسمی از باشگاه‌های مختلف دارد ولی این بازیکن با اخلاق به تمامی پیشنهادات جواب رد داد و گفت با تمام وجود تا پایان فصل برای موفقیت تیم محبوبش بازی خواهد کرد.

به گزارش شمال نیوز:محمود اسدی با بیان اینکه با بازگشت مهدی پرهام (مالک تیم) بسیاری از مشکلات مالی حل شده و بازیکنان روحیه دوچندان گرفته‌اند، اظهار کرد: محمد عباس‌زاده چندین پیشنهاد رسمی از باشگاه‌های مختلف دارد ولی این بازیکن با اخلاق به تمامی پیشنهادات جواب رد داد و گفت با تمام وجود تا پایان فصل برای موفقیت تیم محبوبش بازی خواهد کرد.

سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران افزود: بازیکنان تیم در بازی اخیر خود مقابل تیم نفت مسجد سلیمان خوب ظاهر شدند و توانستند سه امتیاز شیرین را در خانه حریف به‌دست آورند.

وی به بازی روز پنج‌شنبه تیم فوتبال نساجی و ایران‌جوان بوشهر اشاره و تصریح کرد: این دو تیم رأس ساعت 14 در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به دیدار هم خواهند رفت.

اسدی در پایان از هواداران فهیم و عاشق نساجی خواست تا همانند همیشه یار دوازدهم تیم محبوب خود باشند و نساجی را در پیمودن راه تا صعود همراهی کنند.

گفتنی است طبق قرار قبلی مهدی پرهام بازیکنان تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از هر برد پاداش دریافت خواهند کرد.

دو تیم نساجی مازندران و ایران‌جوان بوشهر، رأس ساعت 14:00 روز پنج‌شنبه 30 دی‌ماه، از هفته بیستم لیگ دسته یک به دیدار هم می‌روند.

قضاوت این دیدار بر عهده کمیل غلامی، حامد تازه‌پور، امیر قاسمی و محمدرضا منصوری فعال است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.