.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبر جذب سرمربی جدید برای خونه به خونه کذب است
مدیر رسانه تیم فوتبال خونه به خونه بابل شایعه جذب سرمربی جدید برای این تیم را تکذیب کرد و افزود: علیرضا مرزبان از حمایت مسؤولان باشگاه برخوردار بوده و این شایعات گمانه‌زنی‌های دوستان رسانه‌ای ما است.

به گزارش شمال نیوز:محمد نعمتی  اظهار کرد: سطح کیفی تیم‌های لیگ یک در این فصل خیلی بالاست و رقابت شدیدی را بین تیم‌ها شاهد هستیم، به‌گونه‌ای که نیمی از تیم‌ها خود را مدعی صعود می‌دانند.

وی افزود: خونه به خونه از هر نظر برای بازی با ملوان آماده است و ان‌شاالله با برد مقابل صدرنشین رقابت‌ها فاصله‌مان را با این تیم به حداقل خواهیم رساند.

مدیر رسانه تیم فوتبال خونه به خونه بابل با بیان اینکه برای تصاحب دوباره صدر جدول به نتایج سایر تیم‌ها کاری نداریم، گفت: تنها مشکل ما در بازی فردا عدم همراهی هواداران تیم به‌دلیل رأی کمیته انضباطی است.

نعمتی تصریح کرد: بدون شک بازیکنان خونه به خونه احساس تعلق خاطری که هواداران به این تیم دارند را با قلب‌شان احساس می‌کنند و با انگیزه بالا و روحیه‌ای مضاعف برای برد به میدان می‌روند.

وی ادامه داد: به هر حال هزینه‌هایی که برادران حسن‌زاده صرف فوتبال می‌کنند برای نشاط و شادابی جوانان این استان است و این حس خوب نباید از آنها سلب شود.

مدیر رسانه تیم فوتبال خونه به خونه بابل خاطرنشان کرد: مطمئن باشید خونه به خونه از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است و سایر تیم‌ها باید برای دیگر سهمیه صعود به لیگ برتر تلاش کنند.

نعمتی شایعه جذب سرمربی جدید برای این تیم را تکذیب کرد و افزود: علیرضا مرزبان از حمایت مسؤولان باشگاه برخوردار بوده و این شایعات گمانه‌زنی‌های دوستان رسانه‌ای ما است.

وی افزود: این هفته تمرینات خوبی را از تیم شاهد بودیم و خوشبختانه همدلی و وفاق خوبی بین بازیکنان تیم خونه به خونه دیده می‌شود که در فصل گذشته کمتر شاهد آن بودیم.

مدیر رسانه تیم فوتبال خونه به خونه در مورد فراخواندن حنیف عمران‌زاده به کمیته انضباطی باشگاه نیز، بیان کرد: یک موضوع درون باشگاهی است که در جلسه کمیته انضباطی برطرف می‌شود.

نعمتی درباره حکم مدیر فنی علی کریمی در باشگاه خونه به خونه، تصریح کرد: کریمی برند فوتبال ایران است و بدون شک تجربیات وی نقش زیادی در موفقیت و بالا بردن روحیه بازیکنان دارد.

وی با تأیید خبر بخشش مازیار زارع از محرومیت بازی سوم، اضافه کرد: خوشبختانه این بازیکن ارزنده می‌تواند در بازی فردا کمک زیادی به تیم کند و به امید خدا با برتری در این دیدار 6 امتیازی جهش خوبی در جدول خواهیم داشت.

مدیر رسانه خونه به خونه در پایان گفت: این روزها می‌بینیم تیم‌های فوتبال کشور به‌دلیل ضعف مالی با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند و این فرصت خوبی است تا همه ما سرمایه‌گذاری افرادی مانند قاسم حسن‌زاده و برادرانش را ارج نهیم و زمینه دل‌گرمی آنها را فراهم آوریم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.