.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هوای مازندران سرد و برفی می‌شود / طوفانی شدن دریا
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: از بامداد روز پنج‌شنبه با نفوذ سامانه سرد بارشی انتظار داریم شرایط برای ابرناکی آسمان، بارش باران و وزش باد شدید موقتی فراهم شود.

به گزارش شمال نیوز:احمد اسدیاظهار کرد: روز سه‌شنبه 16 آذر ماه امسال با عبور سامانه ناپایدار شاهد بارندگی و کاهش دما در سطح مازندران هستیم.

وی با بیان اینکه بیشینه دما از بندر امیرآباد 30 میلی‌متر گزارش شد، اضافه کرد: بیشترین برف از کجور با ارتفاع 6، سیاه‌بیشه 5، بلده 4 و آلاشت 3 سانتی‌متر به ثبت رسید.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران به بارش 11 میلی‌متری باران در شهرستان ساری اشاره کرد و افزود: بیشینه دمای هوا طی 24 ساعت گذشته از بابل و گلوگاه 12 درجه و کمینه دما از کجور 10، بلده و سیاه‌بیشه 7 و آلاشت 5 درجه سانتی‌گراد زیر صفر گزارش شد.

اسدی ادامه داد: دمای هوای شهرستان ساری بین 11 و 4 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

وی با اعلام اینکه امروز جو پایداری در آسمان مازندران حاکم است، اضافه کرد: از بامداد روز پنج‌شنبه با نفوذ سامانه سرد بارشی انتظار داریم شرایط برای ابرناکی آسمان، بارش باران و وزش باد شدید موقتی فراهم شود که این وضعیت تا صبح جمعه در استان ادامه دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه بارش در ارتفاعات استان به‌صورت برف پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: صبح جمعه بارش مخلوط برف و باران در مناطق دشت و جلگه‌ای دور از انتظار نیست.

اسدی با بیان اینکه دمای هوای مازندران روند کاهشی خواهد داشت، یادآور شد: کمینه دمای هوا در برخی مناطق به صفر درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی ادامه داد: طی این مدت با توجه به بارش برف و باران در ارتفاعات و مه‌آلود بودن، کاهش دید و اختلال در تردد وسایل نقلیه ایجاد شده که باید خودروهای رانندگان به تجهیزات زمستانی مجهز باشد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: با توجه به شرایط جوی تمهیدات لازم در بخش‌های مختلف زراعی، باغی و دامی اندیشیده شود.

اسدی در پایان گفت: دریای خزر از فردا مواج و طوفانی می‌شود و برای فعالیت‌های دریایی به‌ویژه صید و صیادی مناسب نیست./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.