.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قابل توجه مسئولان هلال احمر ؛
تعطیلی تنها استخر غیر خصوصی در شهرستان قائم‌شهر
شمال نیوز : استخر هلال‌احمر قائم‌شهر که همه‌روزه با استقبال زیاد نوجوانان، جوانان روبه‌رو بود و با توجه به نرخ مناسب بلیط آن همواره مورد توجه خانواده‌های این شهر کارگری قرار داشت، از مهر ماه سال جاری تاکنون به بهانه تعمیرات تعطیل شده است.....

شمال نیوز : استخر هلال‌احمر قائم‌شهر که همه‌روزه با استقبال زیاد نوجوانان، جوانان روبه‌رو بود و با توجه به نرخ مناسب بلیط آن همواره مورد توجه خانواده‌های این شهر کارگری قرار داشت، از مهر ماه سال جاری تاکنون به بهانه تعمیرات تعطیل شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، در حالی که شهرستان قائم‌شهر از کمبود فضای ورزشی در رنج است، تنها استخر غیرخصوصی این شهرستان از مهر ماه تاکنون همچنان تعطیل است.

استخر هلال احمر قائم‌شهر که همه‌روزه با استقبال زیاد نوجوانان و جوانان روبه‌رو بود و با توجه نرخ مناسب بلیط آن همواره مورد توجه خانواده‌های این شهر خسته و کارگری قرار داشت، از مهر ماه سال جاری تاکنون به بهانه تعمیرات تعطیل شده است.

این در حالی است که بسیاری از خانواده‌های قائم‌شهری که از قشر کارگر هستند، توان مالی لازم برای استفاده از استخرهای خصوصی این شهرستان را که عموماً با مبالغی دوبرابر استخر هلال‌احمر، ورودی دریافت می‌کنند را نداشته و موجب نارضایتی آنان و فرزندان‌شان را از کندی روند بازگشایی دوباره آن فراهم کرده است.

از مسؤولان جمعیت هلال احمر مازندران و قائم‌شهر و همچنین از فرماندار این شهرستان انتظار می‌رود پیگیری‌های مجدانه را برای راه‌اندازی دوباره این مجموعه ورزشی، فراهم کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سعیدی 17 آذر 1395
واقعا جای تاسف داره . من یکی از بستگانم حت پوشش کمیته امداد است و همیشه به خاطر مسائل درمانی از آب درمانی استفاده می کرد اما چند ماهی است که به خاطر تعطیلی استخر هلال احمر قائم شهر مشکلات زیادی برایش ایجاد شد و توان مالی پرداخت استخرهای دیگر را هم ندارد . لطفا رسیدگ
ی بشه
نا شناس 17 آذر 1395
واقعا جای تاسف دارد که برای رقابت بخش خصوص از رفتن قشر متوسط جامعه به استخر هلال احمر را جلوگیر یکنند گناه این قشر چی .... که باید تابان دهند
نا شناس 17 آذر 1395
تا زمانی که حق اعتراض برای مردم قانون نشود ، همین است
کارمند 17 آذر 1395
شاید پول تعمیرات برای اتاق لوکی آقای مدیرعامل هزینه شده !!!!!!!!!!
همکار 19 آذر 1395
حالا که رحیمی شهردار،ادیانی ورضیان نماینده های قائمشهر کارخانه نساجی را برای شهرداری قائمشهر خریدن این استخر را هم بخرن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.148 seconds.