.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز محدوديت های ترافيکی جاده های شمال
محدوديت های ترافيکی در جاده های محورهای ارتباطی مازندران از امروز آغاز می شود.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ محمدرضا خسرويان سرپرست پليس راه مازندران گفت: به منظور روانی عبور و مرور در روزهای پايانی هفته از ساعت 12 ظهر امروز تا ساعت 6 صبح روز شنبه محدوديت های ترافيکی در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: به همين منظور به غير از موتور سيکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموريت های ضروری، تردد موتورسيکلت ها از ساعت 12 ظهر امروز 17 آذر تا ساعت 6 صبح روز شنبه 20 آذر از محورهای کرج -چالوس ، فيروزکوه و هراز ممنوع است.

سرهنگ خسرويان با بیان اینکه در محور چالوس تردد انواع تريلر و کاميونت از ممنوع است، گفت: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 23روزجمعه ازکرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18 تا 23 روز جمعه از 15كيلومتری جنوب مرزن آباد به سمت كرج به صورت يك طرفه خواهد بود.

سرپرست پليس راه مازندران افزود: در محور هراز نيز تردد کليه تريلر ها ممنوع است و تردد کاميونها وکاميونت ها به استثنای تريلی های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی ازساعت 8صبح تا24 روزهای چهارشنبه،پنج شنبه و جمعه مورخه های 19،18 و 19 آذر ماه از اين محور ممنوع است.

وی از اعمال محدوديتهای ترافيکی در محور فيروزکوه نيز خبر داد و گفت : تردد کليه تريلر ها به استثنای تريلی های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی ازساعت 8صبح تا 23 روزهای چهارشنبه و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ خسرويان از رانندگان خواست ضمن رعايت کامل مقررات راهنمايی ورانندگی خودروهای خود را به زنجير چرخ و ساير تجهيزات زمستانی مجهز کنند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.