.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علی رغم گذشت دو ماه از تغییر مهردادی ؛
اما و اگرهای انتصاب مدیرکل جدید محیط زیست مازندران!
شمال نیوز : در حالی استاندار مازندران حدود یک ماه پیش خبر از معرفی مدیرکل محیط زیست مازندران داد که با وجود گذشت دو ماه از تغییر مهردادی هنوز تاریخ انقضای کلمه به‌زودی آقای استاندار فرا نرسیده است......

شمال نیوز : در حالی استاندار مازندران حدود یک ماه پیش خبر از معرفی مدیرکل محیط زیست مازندران داد که با وجود گذشت دو ماه از تغییر مهردادی هنوز تاریخ انقضای کلمه به‌زودی آقای استاندار فرا نرسیده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، ناصر مهردادی مدیرکل سابق محیط زیست مازندران به‌دلیل مأموریتی که برایش به‌وجود آمده بود، عزم خدمت در استان تهران پیدا کرد و مدیرکل پایتخت‌نشینان شد.

وی به‌دلیل علاقه‌مندی که به پایتخت داشت در زمان مسؤولیتش در مازندران نیز در طول هفته تنها سه روز در استان حضور داشت و دلیل موضوع را که خبرنگاران از او پرسیده بودند، اعلام کرد که به‌دلیل اشتغال در دانشگاه مجبور هستم که در هفته سه روز در تهران حضور داشته باشم.

ناصر مهردادی که یکی از مدیران علاقه‌مند معاون رئیس جمهور در حوزه محیط زیست است، در غروب یک روز پاییزی بدون اطلاع‌رسانی کرسی مدیریتی مازندران را به قصد نشستن بر صندلی محیط زیست تهران ترک کرد.

پس از حضور مهردادی در استان تهران انتظار بود که فردی برای مدیریت محیط زیست مازندران انتخاب شود اما فعلاً انتخاب مدیرکل محیط زیست مازندران با اما و اگر همراه شد، استاندار مازندران حدود یک ماه پیش اعلام کرد که به‌زودی مدیرکل محیط زیست مازندران معرفی می‌شود ولی هنوز تاریخ انقضا به‌زودی استاندار هنوز فرا نرسید و مشخص هم نیست که به این زودی‌ها فردی به‌عنوان مدیرکل محیط زیست مازندران انتخاب شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ساروی 15 آذر 1395
نکنه درمازندران نیروی خوب نداشته باشیم واستاندار ازجای دیگه نیرو وارد کنه مثل اداره راه ؟ !!! آخه ما مازندرانیا چشم دیدن همدیگه را نداریم و زیر پای هم استانی ها راخالی میکنیم
نا شناس 15 آذر 1395
بنا بر آخرین خبرها مدیر کل جدید اداره کل منابع طبیعی مازندران-منطقه ساری بزودی معرفی خواهد شد.
مازندرانی 15 آذر 1395
قرار بود مدیر کل راه و مسکن و شهرسازی مازندان تغییر کنند. چرا این تغییر هنوز صورت نگرفته. با توجه به مشکلات مو جود در بحث راه و مسکن وشهرسازی ، نیاز به تغییر دارد.
محمد 15 آذر 1395
استاندار منتظر است همشهری خودشان کسی به سن بلوغ برسد فورا او را جابجا کند اخه کسی دیگر نمانده چون همه پست گرفتند
نا شناس 15 آذر 1395
مدیر کل محیط زیست مازندران باید مازندانی باشه.وغیر بومی نباید انتخاب بشه.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.165 seconds.