.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در آموزش و پرورش مازندران چه خبر است ؟
دانش‌آموزانی که هنوز کتاب ندارند / مدیر کل : ممکن است مشکل از دانش آموزان باشد!
شمال نیوز : براساس گفته‌های دانش‌آموزان از هر کدام از آنان مبلغ 100 هزار تومان دریافت شده ولی تاکنون هیچ کتابی به آنان تحویل نشده است. ....

شمال نیوز : حدود سه ماه از آغاز سال تحصیلی می‌گذرد اما برخی از دانش‌آموزان مازندرانی از داشتن کتاب‌های درسی محروم هستند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از  فارس ، حدود سه ماه از آغاز سال تحصیلی می‌گذرد اما برخی از دانش‌آموزان مازندرانی از داشتن کتاب‌های درسی محروم هستند.

با وجود اینکه برخی از این دانش‌آموزان پس از انجام ثبت‌نام مبالغ کتاب را پرداخت کردند اما هنوز کتابی به آنان تحویل نشده است.

در حال حاضر دانش‌آموزان از کتاب‌های درسی سال گذشته کپی گرفته تا از درس‌های خود جا نمانند همچنین تا نوبت نخست امتحانات نیز زمان زیادی باقی نمانده است.

با وجود اینکه دانش‌آموزان و اولیای آنان پیگیری‌های زیادی در این زمینه داشتند اما همه مدعی هستند که این مسأله ارتباطی با آنان ندارد و هیچ فردی پاسخگو نیست حتی نمی‌دانند به کجا باید مراجعه کنند.

براساس گفته‌های دانش‌آموزان از هر کدام از آنان مبلغ 100 هزار تومان دریافت شده ولی تاکنون هیچ کتابی به آنان تحویل نشده است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با خبرنگار ما ، اظهار کرد: امسال در مازندران مشکل کمبود کتاب نداشتیم و حتی موردی از کمبود کتاب در استان گزارش نشد.

علی قاسمی با بیان اینکه شاید این موضوع جزء موارد خاص باشد، بیان کرد: باید مدیران مدارس مراجعه کرده و موضوع را به ادارات شهرستان اطلاع دهند و اگر حل نشد از طریق استان پیگیری کنند.

وی ادامه داد: گاهی اوقات دانش‌آموزان در سیستم ثبت‌نام نمی‌کنند با توجه به اینکه تمام این مراحل سیستمی بوده ممکن است مشکل از خود آنان باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: باید ببینیم موضوع چیست دانش‌آموزان باید مراجعه کنند تا نسبت به رفع مشکل اقدام شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 15 آذر 1395
اولیا دانش آموزان به اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ها (بازرگانی سابق) مراجعه و مدارک را تحویل تا در صورت کوتاهی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی گردند
نا شناس 14 آذر 1395
از بس این دولت با تدبیر است انسان به پیش بینی ها و اقدامات خود شک می کند. شاید سه سال و اندی است که معنای تدبیر عوض شده است. هنرشان هم در این عبارت متجلی می شود که هرچه مشکل پیش می آید مقصر دولت قبلی است. خدایا به این مسئولین دولتی فعلی باتدبیر!!!!! توفیق درک اینکه به خرد و شعور مردم توهین نکنند عنایت فرما!
محمد 14 آذر 1395
بعد از مرگ سهراب بیهوش دارو

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.387 seconds.