.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خشم رئیس هیأت فوتبال ساری از اتفاقات آستارا ؛
سعید نجاریان خواستار برخورد قاطع با ضاربان مربی ساروی شد
در پايان ديدار تيم هاي شهرداري آستارا و عمران شهرداري ساري، تعداد زيادي از تماشاگران حاضر در ورزشگاه با ورود به داخل زمين به ضرب و شتم عوامل تيم ساروي پرداختند كه منجر به ...

شمال نیوز: رئيس هيأت فوتبال شهرستان ساري خواستار برخورد قاطع با ضاربان سرمربي تيم فوتبال عمران شهرداري ساري شد.
 

به گزارش شمال نیوز، در پي اتفاقات ناخوشايندي كه در پايان ديدار روز شنبه تيم هاي عمران شهرداري ساري و شهرداري آستارا رخ داد، سعيد نجاريان در گفتگو با خبرنگاران با محكوميت اين اتفاقات از مسئولان كميته انضباطي فدراسيون خواست تا در اسرع وقت به اين موضوع رسيدگي كنند.
 

وي افزود: در حالي كه اين ديدار با حضور بيش از هزار نفر تماشاگر برگزار مي شد متأسفانه بنا بر گزارش هايي كه به بنده رسيده تنها 3 مأمور نيروي انتظامي در ورزشگاه حضور داشتند كه براي من جاي تعجب دارد نماينده فدراسيون چطور با اين اوضاع اجازه برگزاري بازي را صادر كرد!
 

رئيس هيأت فوتبال ساري اذعان داشت: بنده در تماسي با آقاي بسطامي جوياي احوال شان شدم و بلافاصله هم تصاوير و ويدئوهاي دريافتي را مستنداً به آقاي مهندس بهروان رياست محترم كميته مسابقات سازمان ليگ فوتبال جهت بررسي و اقدامات لازم ارسال كردم.
 

نجاريان در پايان خاطرنشان كرد: اينكه آقاي سعيد بسطامي دبير هيأت فوتبال ساري و مدرس اخلاق مدار AFC كه همه ايشان را با شخصيت نمونه شان مي شناسند و همچنين تعدادي از بازيكنان تيم عمران در پايان بازي به شكلي فجيع مورد ضرب و شتم قرار مي گيرند و راهي بيمارستان مي شوند جاي تأسف دارد لذا بنده خودم شخصاً تا آخر پيگير اين اتفاق خواهم بود و از مسئولان هيأت فوتبال مازندران نيز مي خواهم تا مجدانه موضوع را در فدراسيون فوتبال پيگيري نمايند.
 

گفتني است، در پايان ديدار تيم هاي شهرداري آستارا و عمران شهرداري ساري در ليگ دسته سوم فوتبال كشور كه عصر شنبه 13 آذرماه 95 برگزار شد، تعداد زيادي از تماشاگران حاضر در ورزشگاه با ورود به داخل زمين به ضرب و شتم عوامل تيم ساروي پرداختند كه منجر به شكسته شدن بيني سعيد بسطامي سرمربي تيم عمران شهرداري ساري شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 15 آذر 1395
اقای سعید نجاریان ایا با این کار کوچه پس کوچه های مهدی اباد اسفالت میشه.ایا فاضلاب چمران.غفاری حل میشه.ایا ترافیک لسانی حل میشه.
نا شناس 15 آذر 1395
این وظیفه تربیت بدنی هست که پیگیر بشه
رحیمی .وزنه برداری 15 آذر 1395
اقای نجاریان از مدیران با لیاقت ورزشی ومتعصب انشاءالله موفق باشن
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 15 آذر 1395
فرهنگ ضعیف اون منطقه زبانزد خاص و عام میباشد
علی 15 آذر 1395
درود بر مرد تلاشگر و متعصب شهر ساری حاج سعید دوستت داریم مهندس بهروان کجایی چرا پیگیر نیستی اینها بچه شهرت هستند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.307 seconds.