.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توریسم دانشگاهی در مازندران توسعه یابد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خواستار توسعه توریسم دانشگاهی در استان بجای توریسم گردشگری شد.

به گزارش شمال نیوز، قاسم جان بابایی ظهر یکشنبه در همایش روز جهانی ایدز که در سالن کنفرانس مرکز بهداشت مازندران برگزار شد بر لزوم شناسایی مناطق پرخطر استان تاکید کرد و گفت: در کشور زیرساختهای آموزش برای مردم آماده و کافی نیست آموزش باید به شیوه ها و روشهایی انجام شود که مورد استقبال مردم باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید بر آموزش در مدارس گفت:آموزش رابطان بهداشتی، مدیران مراکز بهداشتی و رابطان بهداشتی باید جدی گرفته شود تا در۱۰ سال آینده بتوانیم میزان ابتلا را به صفر برسانیم.

به گفته جان بابایی، توریستی بودن استان از جمله عوامی است که سبب رفتارهای پرخطر و افزایش آلودگی ها می شود.

جان بابایی بر توسعه توریسم دانشگاهی به جای توریسم گردشگری تاکید کرد و افزود: هزینه درمان باید کاهش یابد و بر هزینه های آموزشی وو رفاهی افزوده شودتا فرهنگ مردم ارتقا یابد.

وی با بیان این که افزایش و گسترش بیماریهای واگیر و غیر واگیر در افرادپایین جامعه زیاد است افزود:توسعه دانشگاههای با کیفیت تحصیلی بالا و گسترش توریسم سلامت در استان بایدجدی گرفته شود.

جان بابایی خواستار آسیب شناسی رفتارهای پرخطرجنسی شد و تصریح کرد:هر چه آگاهی واطلاع رسانی پوشیده تر باشد بیماری زیر پوسته رشد خواهدکردو هر چه شفاف تر اطلاع رسانی شود زنگ خطر برای مردم به صدا در خواهد آمدو نگرانی باعث افزایش آگاهی خواهد شد.

وی بیشترین میزان آلودگی به این بیماری را در شهرهای ساری ،بابل،وقائمشهر و نکا اعلام کرد که با توجه به گسترش و میزان جمعیت شناسایی شده اند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.361 seconds.