.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ممنوع شدن صدور پروانه شکار در مازندران
مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: قرار شد با توجه به حساسیت موضوع از این پس پروانه شکار برای متقاضیان صید پرندگان مهاجر صادر نشود.

به گزارش شمال نیوز:حسین رضوانیاظهار کرد: نامه‌ای از سوی سازمان دامپزشکی به سازمان حفاظت محیط زیست کشور برای جلوگیری از شیوع آنفلوآنزای مرغی برای ممنوع بودن شکار در سال جاری ارسال شد.

وی ادامه داد: پیرو این نامه از سوی دامپزشکی مازندران به محیط زیست مازندران برای عدم صدور پروانه شکار در سال جاری ارسال شد.

مدیرکل دامپزشکی مازندران بیان کرد: طی جلسه‌ای که در استانداری مازندران برگزار شد، قرار شد با توجه به حساسیت موضوع از این پس پروانه شکار برای متقاضیان صید پرندگان مهاجر صادر نشود.

رضوانی با اعلام اینکه تاکنون هیچ موردی از بیماری آنفلوآنزای مرغی در پرندگان مهاجر، بومی و صنعتی مازندران مشاهده نشد، اضافه کرد: با همکاری دستگاه‌های متولی باید جلوی ماشین‌های حمل جوجه بدون مجوز گرفته شود.

وی با تأکید بر پرهیز از شکار پرندگان مهاجر در مازندران، خاطرنشان کرد: با توجه به احتمال آلودگی پرندگان مهاجر لازم است افراد از شکار این پرندگان جلوگیری کنند.

مدیرکل دامپزشکی مازندران تصریح کرد: همچنین با همکاری دستگاه‌ها باید از عرضه پرنده زنده در معابر سطح شهر جلوگیری شود.

رضوانی یادآور شد: با توجه به اینکه احتمال درگیری آنفلوآنزای مرغی در کشور بالا است، رعایت مسائل بهداشتی بیش از پیش ضرورت دارد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.869 seconds.