.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رییس جمهوری لایحه بودجه سال ۹۶ کل کشور را تقدیم مجلس کرد+جزئیات وعکس
رییس جمهوری اسلامی ایران لایحه بودجه ۱۰ میلیون و ۸۴۹ هزار و ۳۹۲ میلیارد و ۹۳۴ میلیون ریالی سال۱۳۹۶ کل کشور را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.
به گزارش شمال نیوز: حجت لاسلام حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی حضور یافت و ابتدا برخی از ویژگی های لایحه بودجه سال 96 کل کشور را تشریح و سپس آنرا به علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.


لاریجانی پس از دریافت لوایح بودجه سال 1396 کل کشور از رییس جمهوری جهت ارایه به موقع این لایحه به مجلس تشکر کرد.
وی ادامه داد: لایحه بودجه تکثیر و در اختیار نمایندگان قرار می گیرد تا پیشنهادات خود را به کمیسیون های تخصصی ارایه دهند.
رییس مجلس گفت: تلاش می کنیم که تا بهمن ماه تکلیف بودجه سال آینده را مشخص کنیم و امیدواریم تا پایان سال، کار رسیدگی به بودجه تمام شود و برنامه ششم تا پایان امسال باید نهایی شود و از هفته آینده این برنامه در دستور کار مجلس قرار گیرد تا بودجه سال آینده براساس برنامه ششم باشد.
براساس قانون اساسی دولت باید تا پیش از 15 آذرماه هرسال لایحه بودجه را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کند تا نمایندگان بتوانند در زمان مقرر آنرا بررسی و سپس آنرا به شورای نگهبان ارسال کنند.
پس از تقدیم لایحه بودجه به مجلس و براساس بند 1 ماده 186 قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی بلافاصله کار چاپ و توزیع لایحه بودجه و پیوست‌ها و سوابق آن آغاز می‌شود و نمایندگان پس از توزیع لایحه 10 روز زمان خواهند داشت تا پیشنهادهای خود را در مورد بودجه سال آینده به کمیسیون های تخصصی مجلس ارائه دهند.
سپس کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز 15 روز زمان خواهند داشت تا گزارش خود را به کمیسیون تلفیق که برای بررسی لایحه بودجه تشکیل می‌شود، ارسال کنند.
کمیسیون تلفیق نیز به مدت 15 روز لایحه بودجه و گزارش‌های دریافتی را بررسی می‌کند و در پایان این مهلت که البته با موافقت هیات رئیسه قابل تمدید نیز است، باید گزارش خود را در مورد این لایحه صحن علنی مجلس ارائه کند./ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.