.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رهایی 14 زن مازندرانی از زندان
14 زن زندانی جرائم غیرعمد از زندان های مازندران آزاد شدند.

به گزارش شمال نیوز، محمدعلی غمگسار مدیر نمایندگی ستاد دیه مازندران با بیان اینکه بانک‌های عامل برای آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد ،تسهیلات با سود چهار درصدی پرداخت می کنند، گفت: بیش از 17 میلیارد و 863 میلیون ریال بدهی این 14 زن زندانی بود که با کمک‌های ستاد دیه کشور، حمایت خیران و تسهیلات بانکی پرداخت شد.

وی افزود: این زندانیان از زندان‌های قائم‌شهر، ساری، نوشهر و بابل آزاد شدند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه مازندران با بیان اینکه 47 پرونده زندانیان جرائم غیرعمد مازندران امسال مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد یک سوم مربوط به تصادفات و بقیه جرائم مالی را شامل می‌شود، گفت: پرونده‌های جرائم غیرعمد با رقم مالی کمتر از 10 میلیون تومان به‌ صورت کمک بلاعوض و بیش از این میزان با تسهیلات وام بانکی سود 4 درصد پیگیری می شود.

غمگسار افزود: 8 پرونده جرائم غیرعمد با مبلغ بدهی کمتر از 100 میلیون ریال به ستاد دیه کشور ارسال شد تا از سوی خیران مساعدت شود.

وی به پرونده های تصادفات اشاره کرد و افزود: این پرونده ها به صندوق تامین خسارت‌های بدنی ستاد دیه کشور ارجاع داده می شود و وام بدون بهره به آن تعلق می‌گیرد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه مازندران با اعلام اینکه پرونده‌های مهریه تسهیلات بلاعوض ندارد و از طریق وام بانکی با سود چهار درصدی را شامل می‌شود، افزود: خیران مازندرانی 798 میلیون و 189 هزار و 114 ریال از ابتدای سال تاکنون به ستاد دیه برای زندانیان جرائم غیرعمد کمک کردند.

71 زندانی جرائم غیرعمد با بیش از 30 میلیارد و 990 میلیون ریال پرداختی 6 ماه نخست امسال از زندان‌های مازندران آزاد شدند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.926 seconds.