.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم مديركل راه و شهرسازي ؛
«مونا محمدی» اولین رئیس راه و شهرسازی زن در مازندران شد
شمال نیوز: با صدور حكمي از سوي مديركل راه و شهرسازي استان مازندران ، مهندس مونا محمدی به سمت رئیس اداره راه و شهرسازی ...
«مونا محمدی» اولین رئیس  راه و شهرسازی زن در مازندران شد

شمال نیوز: با صدور حكمي از سوي مديركل راه و شهرسازي استان مازندران ، مهندس مونا محمدی به سمت رئیس اداره راه و شهرسازی قائمشهر منصوب شد.

به گزارش شمال نیوز، سيد حميد حسيني رئيس اداره روابط عمومي راه و شهرسازي مازندران ضمن اعلام اين خبر گفت: با توجه به تجارب ارزنده و بر اساس حكم صادره از سوي مهندس حيدر نوروزي مديركل راه و شهرسازي استان ، مهندس مونا محمدی به سمت رئیس اداره راه و شهرسازی قائمشهر منصوب شد.

یادآور می شود: مونا محمدی اولین بانویی که بعنوان رئیس اداره راه و شهرسازی منصوب شد، دانشجوی دکتری تخصصی مهندسی عمران دانشگاه صنعتی نوشیروانی و مهندس پایه یک سازمان نظام مهندسی می باشد.

وی در کارنامه مدیریتی خود، رئیس اداره فنی و مهندسی اداره کل راه و شهرسازی، مشاور مدیرکل راه وشهرسازی، مسوول منظر آرایی راههای مازندران ، مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ، عضو کمیته فنی ساخت راههای مازندران اداره کل راه و شهرسازی

گفتني است پيش از این مهندس سجاد رحیمی به عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی قائمشهر مشغول انجام وظيفه بوده است .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 14 آذر 1395
كه چي؟؟؟؟؟برخي مشاعل شانيت مردانه دارند انتصاب بانوان محترم دون شان آنان است مثلا نيمه شب جاده بنا به هر دليلي مسدود ميشود حضور رييس راه براي مديريت صخنه الزامي است آيا غيرت ما اجازه ميدهد اين خواهر ارجمند را به چنين صحنه هايي بياوريم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آقاي مدير كل ..لطف كن به ايمني جاده چالوس افدام وعمل كن.....والسلام
پاسخ ها به این نظر
ناشناس 15 آذر 1395
اداره راهداری جدای از اداره راه و شهر سازی هست. شما غصه نخور و رگ غیرت!!! بلند نشه. نصفه شب رییس اداره راهداری باید برای مسدودشدن جاده بره نه رییس اداره راه و شهرسازی.
حالا یه خانم رییس شده چشم ندارین ببینین! یاد غیرت افتادین.
نا شناس 14 آذر 1395
متاسفانه قطع الرجال شده از خانم ها استفاده میشه و ظیفه خانم ها کار در خانه است نه در پستهای دولتی
روح اله 14 آذر 1395
خدا کنه تپه و چاله را ببیند
عين اله جان زاده گلوگاه 14 آذر 1395
باسلام :
خدمت خانم مهندس عزيز تبريك عرض نموده و آرزوي موفقيت برايشان دارم .
مسئول روابط عمومي اداره راه و شهرسازي بابل
پاسخ ها به این نظر
کیارادکبیر 15 آذر 1395
خیلی تابلو پیام دادی برادر روابط عمومی!
نا شناس 16 آذر 1395
بالتازار اداده بابل مگه چنتا نیرو داده که مسول روابط عمدمی هم داره!!!!
پارتیت کی بود که یک پست برات ایجاد کردند
لطفی - ساری 13 آذر 1395
با سلام . ضمن تبریک به سرکار خانم دکتر محمدی و ارزوی موفقیت برای ایشان . جا دارد از این حرکت مدیر کل اداره راه و شهر سازی استان در نحوه گزینش مدیران بر اساس معیار شایسته سالاری و توامان با سوابق اجرایی تقدیر و تشکر نماییم.
اسلامی سوادکوهی 14 آذر 1395
سرکار خانم محمدی
انتصاب به جا و شایسته جنابعالی را به سمت رئیس اداره راه و شهرسازی قائمشهر که بیانگر تعهد ،کارآمدی ،لیاقت و شایستگی‌ های بر جسته آن خواهر گرامی در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی است را تبریک عرض نموده ، موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.
غریبه ی آشنا 14 آذر 1395
خدا عاقبت ما رو به خیر کنه .... ما به این سوابقی که شما نوشتید میگیم پستهای الکی برای گرفتن یه مسئولیت کمی سنگین تر .... این خانم کوچولو الان شده رئیس .... بزرگتراش گند زدن رفتن ببینیم این خانم کوچولو چقدر دوام میاره....حالا ۱۲۳ شروع کوچولو
پاسخ ها به این نظر
فریبرز 15 آذر 1395
آقا یا خانم غریبه آشنا
واقعا براتون متاسفم از این نوع ادبیات که نشان از سطح فرهنگ شما دارد
شما به چه حقی چنین الفاظ زشتی را در مورد خانم محمدی بکار می برین تا کی باید تو این جامعه امثال شماها باعث تخریب افراد نخبه و بی ادعا بشین
شما فکر کردین برای مدیریت حتما باید کسی انتخاب بشه که سن و سالش بالا باشه چیزی که تو این سی سال اخیر به شدت به این مملکت و مردم آسیب زده همین افکار پوسیده امثال شماهاست که باعث شده افرادی که صرفا دارای سن و سال بالا بوده در همه جا صندلی مدیریت را اشغال کرده و متاسفانه بیش از نود درصد از این افراد به اصطلاح مدیر حتی ابتدایی ترین اصول مدیریتی را بلد نبوده و در طول دوران مدیریتشان هیچ خلاقیت و جسارتی از خودشون نشون نداده و فقط بعنوان سد راه جوانان بوده و باعث عقب ماندگی مملکت شده اند دیگه زمان آن رسیده که از گذشته ها درس بگیریم و برای سپردن مدیریت همه نهادها و ارگانها به جوانان شایسته و کاربلد اعتماد کنیم و بدون شک جواب این اعتماد را خیلی زود خواهیم دید همانگونه که در روزهای جنگ تحمیلی مدیریت جوانان این مملکت بود که باعث پیروزی ما شد پس لطفا به جوانان شایسته و بالیاقت این مرز و بوم اعتماد کنید و مطمئن باشید پشیمان نمی شوید.
نا شناس 15 آذر 1395
به سرکار خان مونا محمدی به سمت ادراه راه شهرسازی قائمشهر ضمن تبریک و ارزوی موفقیت می نمائیم
نا شناس 15 آذر 1395
چه اشکالی دارد یک بار هم خانم مسئول راه شهرسازی شود اگر مدیر توانا باشد از هر واحد ادراه خود مسئولیت واگذار شده گزارش کار بخو اهد کنترل نماید و جاهایی که نیاز به بازدید باشد از نزدیک بازدید نماید کمی کاستی اعتبارات را به استان منعکس نماید و تعامل با مدیران شهرستانی و استانی داشته باشد می تواند مدیر موفق باشد.
علی 15 آذر 1395
جاده نکا به ساری بعد 100 سال آسفالت شد اونم یک ماست مالی والا جاده خاکی بهتره تا اون آسفالت عبور جامخانه تا اسرم نون خونه شده برای جلوبندی سازها خدایش اینطوری آسفالت مسئولیت از کجا الگو برداری میکنند حسن اینو داره که آدم یه طرفه صورتو ریش بزنه
خوش انصاف 14 آذر 1395
هرچه باشدازمدیرکل راه وشهرسازی استان باانصاف تر،رئوف تر ومهربانتراست.
دریای مازندران 14 آذر 1395
واقعا باعث تاسفه وقتی جوانان پسر از داشتن یه شغل ساده محروم هستند و نمیتونن ازدواج کنن به علت عدم داشتن شغل،در ایران اسلامی یک زن رئیس یه اداره میشه.
متاسفم براتون
شيرين عنايتي 16 آذر 1395
ضمن آرزوي موفقيت و پيروزي براي خانم محمدي ، اين اقدام مدير كل محترم راه و شهرسازي كاملا قابل ستايش است
نا شناس 16 آذر 1395
رشته هاي فراواني وجود دارد كه از زنان جامعه مي توان جهت نيل به اهداف كشور استفاده نمود اما بسياري از رشته ها و پست ها ربطي به بانوان ندارد. در كجاي آموزش هاي ديني و قرآ ني و يا سنت پيامبر و امامان ع زني را رييس چندين مرد قرار داده اند؟
مهدی سلمانی ازنی 16 آذر 1395
سرکار خانم محمدی
انتصاب به جا و شایسته جنابعالی را به سمت رئیس اداره راه و شهرسازی قائمشهر که بیانگر تعهد ،کارآمدی ،لیاقت و شایستگی‌ های بر جسته آن خواهر گرامی در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی است را تبریک عرض نموده ، موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.
علي 16 آذر 1395
سرکار خانم مهندس محمدی
اينجانب انتصاب شایسته وبه جا رابه جنابعالی بعنوان رئیس اداره راه و شهرسازی قائمشهر تبریک گفته و موفقیت شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

قديري:استانداري -
دلسوز مردم 16 آذر 1395
اقای مدیر کل عزیز جاده بهنمیر سیمرغ بوی خون میدهد آنقدر چاله ایجاد شدهه که بایستی زیگزاگ حرکت کنند
حامد رضایی 17 آذر 1395
سرکار خانم محمدی
انتصاب شایسته شما را تبریک عرض نموده و آرزوی موفقیت را از خداوند منان برای شما خواستارم.
امیدوارم عملکرد خوب همیشگی شما جوابگوی تمامی نقد ها و نظر های باشد و شاهد پیشرفت شما در مراحل مختلف باشیم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.618 seconds.