.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده مردم آمل خبر داد :
هدفمندی یارانه ها به یک موضوع سیاسی تبدیل شده است
نماینده مردم آمل عنوان داشت: در کشورمان هر مسئله ای سیاسی شود، از مسیر اصلی اش منحرف می شود و این واقعیت است. بعید می دانم موضوع هدفمندی یارانه ها به این زودی ها حل شود مگر کسی شهامتی به خرج دهد و موضوع را حل کند.....

شمال نیوز : نماینده مردم آمل عنوان داشت: در کشورمان هر مسئله ای سیاسی شود، از مسیر اصلی اش منحرف می شود و این واقعیت است. بعید می دانم موضوع هدفمندی یارانه ها به این زودی ها حل شود مگر کسی شهامتی به خرج دهد و موضوع را حل کند.

به گزارش شمال نیوز ، عزت الله یوسفیان ملا  با اشاره به گستردگی قانون هدفمندی یارانه ها گفت: این قانون پشتوانه ریالی بسیار بالایی دارد که نزدیک به دو برابر بودجه عمرانی کشور است.

وی که با رادیو گفت‌وگو مصاحبه می کرد، خاطرنشان کرد: در ابتدای قانون هدفمندی یارانه بررسی نشده است که چه کسانی نیازمند هستند بنابراین به همه مردم پول دادند و کسی هم بدش نمی آید؛ چه آنها که این پول آدامس بچه هایشان است و چه آنها که با این پول زندگی می کنند زیرا خانواده هایی هستند که روی این پول حساب باز کرده اند.

نماینده مردم آمل با اعتقاد بر اینکه اصل موضوع هدفمندی یارانه ها سیاسی شده است، عنوان داشت: در کشورمان هر مسئله ای سیاسی شود، از مسیر اصلی اش منحرف می شود و این واقعیت است. بعید می دانم موضوع هدفمندی یارانه ها به این زودی ها حل شود مگر کسی که شهامتی به خرج دهد و موضوع را حل کند.

وی خاطرنشان کرد: قانون هدفمندی ابعاد مختلفی داشته است. مسئله پرداخت نقدی به حدی گسترش پیدا کرده است که ابعاد دیگر مغفول مانده است زیرا باید سهم تولید و درمان نیز پرداخت می شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی 9 آذر 1395
آقای یوسفیان! همین دیروز آقای دکتر حاجی بابایی نماینده محترم همدان فرمودند که درآمددولت ازهدفمندی یارانه ها درسال ۹۵بیش از ۸۰هزارمیلیاردتومان میباشد که ۳۵هزارمیلیاردتومان بعنوان یارانه بمردم داده میشود هزینه کرد بقیه معلوم نیست!! یعنی دولت ۸۰هزارمیلیاردتومن ازجیب ملت ایران برداشت میکند!هروقت حقوق ودرآمدحقوق بگیران ثابت به حقوق جهانی شد یارانه نقدی حذف گردد!
- 10 آذر 1395
جناب اقاي يوسفيان ملا در ان زمان كه موضوع يارانه ها مطرح شد انهاييكه از اقتصاد اگاه بودند گفتند كار درستي نيست درهمان موقع شما نماينده مجلس بوديد واز اين اشتباه نه تنها جلوگيري نكرديد بلكه درمجلس كه در راس امور بود باين موضوع اعتراض نكرديدوحالا هم كه حقوقهاي انچناني واختلاسهاي چندصد ميليارددلاري ومفقود شدن 700 ميليارد دلاري مطرح روز است اشاره ميفرماييد كه حذف يارانه شهامت ميخواهد .بفرماييد عدد ورقمهاي اخلاس ومفقودي ميلياردي وحقوقهاي مطرح روز كه هزاران برابر يارانه هااست اين شهامت وجود دارد كه ان كلان را حل كند ؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.381 seconds.