.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران درپی درگذشت آیت الله فاضل
شمال نیوز: به مناسبت درگذشت حضرت آیت‌الله فاضل استرآبادی پیام تسلیتی از سوی نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران صادر شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، در پی ارتحال عالم مجاهد و پارسا حضرت آیت الله شیخ محمد فاضل استرآبادی آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه و ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران پیام تسلیت مشترکی منتشر کردند.

در این پیام امده است: رحلت عالم مجاهد و پارسا، ابوالشهید حضرت آیت‌الله شیخ محمد فاضل استرآبادی موجب تأثر و تألم شد.

این استاد اخلاق و داماد حضرت آیت الله العظمی کوهستانی که از فضلای حوزه علمیه نجف و از علمای برجسته استان مازندران بود در جریان انقلاب اسلامی ملت ایران در سال ۱۳۵۷ در مبازره با رژیم فاسد پهلوی در شهرستان بابل پیشگام و پیشتاز و مسجد وی، یعنی مسجد کاظم‌بیک بابل، پایگاه انقلابیون پرشور این شهرستان بود.

این عالم جلیل القدر و یار وفادار و صادق حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در سال ۱۳۶۳ با تأسیس حوزه علمیه فیضیه مازندران در بابل با پرورش هزاران طلبه سهم مهمی در تولید علم و تربیت جوانان صالح و شایسته داشت.

اینجانبان این مصیبت را به کلیه بازماندگان آن عزیز سفر کرده و به مردم عزیز مازندران به ویژه مردم شریف و عالم دوست بابل، روحانیت عظیم الشأن و همهٔ ارادتمندان و شاگردان و دست‌پروردگان آن مرحوم صمیمانه تسلیت و تعزیت گفته و از درگاه باریتعالی علو درجات را برای آن فقید سعید مسئلت داریم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.342 seconds.