.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام تسليت رئیس ستاد کل نیروی های مسلح به مناسبت درگذشت پدر شهيدان طوسي
در پی درگذشت حاج محمدعلی قاسمی طوسی، پدر شهیدان طوسی پیام تسلیتی از سوي سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروی های مسلح صادر کرد.

 در پی درگذشت حاج محمدعلی قاسمی طوسی، پدر شهیدان طوسی پیام تسلیتی از سوي سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیروی های مسلح صادر کرد.


 متن پیام به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی پر از نقش آفرینی مردانی است که با مجاهدت و فداکاری خویش دشمنان خیره سر را از دستیابی به کمترین موفقیت را ناکام گذاشتند.
مرحوم حاج محمد علی قاسمی طوسی نمونه ای از تبار حسینیان و از دیار علویان می باشد که عمری را در پای پرچم برافراشته ی اسلام و در رکاب امام خمینی عزیز و مقام عظمای ولایت و امامت مسلمین حضرت امام خامنه ای عزیز سپری نموده و از فضائل و مناقب آن مرد بزرگ همان بس که سه تن از مجاهدان راه خدا را در آغوش پر فیض و معنویت خویش پرورش داد و در مسیر دفاع از اسلام و میهن اسلامی تقدیم آستان دوست نمود.

سردار پر افتخار اسلام شهید محمد حسن قاسمی طوسی علمدار عاشورایی لشکر همیشه پیروز 25 کربلا و الگویی دائمی برای نسل های فعلی و آینده است.
فقدان مجاهد همیشه بیدار خطه شمال کشور را به حضور خاندان رزمنده پرور طوسی و آحاد سرداران، ایثارگران، رزمندگان و خانواده های معزز و معظم شهدای شمال کشور تسلیت عرض نموده و از خداوند رحمان و رحیم استمداد می طلبیم که آن بسیجی عاشق را در جوار رحمت خویش و با شهدای عزیزش محشور فرماید.

همدلی و صمیمیت روز افزون در خانواده بزرگ انقلاب اسلامی و در رکاب مولا و مقتدایمان حضرت امام خامنه ای (مد) آرزوی قلبی همه ی ماست.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیروی های مسلح


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.771 seconds.