.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام 3 روز عزای عمومی در نکا
فرماندار شهرستان نکا گفت: به‌مناسبت درگذشت پدر شهیدان محمدحسن، محمدحسین و محمدابراهیم طوسی سه روز عزای عمومی در نکا اعلام شد.

به گزارش شمال نیوز:جعفر احمدی اظهار کرد: در پی درگذشت والد بزرگوار و ابوالشهدای خطه لاله خیز مازندران، محمدعلی قاسمی طوسی ستاد بزرگداشت آن مرحوم در فرمانداری تشکیل و با اعلام سه روز عزای عمومی، برنامه‌های مختلف وداع و تشییع را برنامه‌ریزی کرده است.

وی زمان تشییع پیکر ابوالشهدای مازندران مرحوم محمدعلی قاسمی طوسی را روز یکشنبه ساعت 9 صبح از مقابل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (توپخانه) نکا اعلام کرد.

فرماندار نکا با اعلام اینکه در ستاد بزرگداشت از مقام پدر شهیدان طوسی مقرر شد این مراسم به بهترین شکل برگزار شود، افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده، مراسم وداع با پیکر این اسوه صبر و استقامت امشب در زادگاهش روستای طوسکلا برگزار می‌شود.

احمدی خواستار شرکت آحاد مردم این شهرستان برای هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن این مراسم شد و گفت: مراسم تشییع پیکر حاج محمدعلی طوسی پدر بزرگوار شهیدان طوسی فردا یکشنبه همزمان با اربعین حسینی ساعت 9 صبح از مقابل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان (توپخانه) به‌سمت روستای طوسکلا با حضور اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه و نیز مقامات کشوری، لشگری و استانی با شکوه خاص برگزار می‌شود.

 محمدعلی قاسمی طوسی پدر شهیدان محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر 25 کربلای مازندران در دفاع مقدس، محمدابراهیم و محمدحسین از شهرستان نکا است که روز گذشته بر اثر بیماری درگذشت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.