.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اشک رهبری برای دردی فراموش شده
تعجب‌آور است که این بی‌قراری و نگرانی، هیچ انعکاس و اثری در مجامع حزب‌اللهی ندارد. نه تنها به اصل مسئله بی‌اعتنایی می‌شود، که حتی از باب محبت به رهبری هم اراده‌ای برای تکرار و پیگیری این دغدغه‌ی اندوهبارِ رهبری ندارند.

به گزارش شمال نیوز، روح الله رشیدی ضمن یادداشتی نوشت؛

در ماه‌های گذشته، خبرهایی نصفه‌ونیمه و مختصر، از یک جلسه‌ی بسیار مهم در حضور رهبر انقلاب منتشر شد؛ شورای اجتماعی کشور که به بررسی آسیب‌های اجتماعی می‌پردازد. این، همان جلسه‌ای‌ست که می‌گویند رهبری در آن متاثر شده و بغض کرده و اشک ریخته. و همان جلسه‌ای‌ست که رهبری از آن به «مهمترین جلسه‌ی نظام» تعبیر کرده.

وضعیتِ حاد و نگران‌کننده‌ی مسائلی مانند اعتیاد، طلاق، بزهکاری، حاشیه‌نشینی و… چنان محرز است که آرام و قرار از رهبری گرفته. اما تعجب‌آور است که این بی‌قراری و نگرانی، هیچ انعکاس و اثری در مجامع حزب‌اللهی ندارد. نه تنها به اصل مسئله بی‌اعتنایی می‌شود، که حتی از باب محبت به رهبری هم اراده‌ای برای تکرار و پیگیری این دغدغه‌ی اندوهبارِ رهبری ندارند.

برای مثال، هنوز بحث درباره‌ی مسائل اجتماعی، به خطبه‌های نماز جمعه‌ی شهرهایمان کشیده نشده. حتی در حد نقل یک خبر از جلسه‌ی رهبری!

با چنین بی‌حالی و بی‌مسئولیتی سیاست‌آلودی که نیروهای انقلاب گرفتارش هستند، نمی‌شود امیدی به بهبود آسیب‌های اجتماعی داشت.

این مسائل، بسیار ویرانگرتر از تلاش‌های براندازانه‌ی دشمنانِ شناسنامه‌دار است…


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.