.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همه ما نیازمند شفاعت شهدا هستیم
اگر امروز نامی از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به جا مانده است به دلیل ایستادگی و رشادت‌های شهدا بوده است.

شمال نیوز: سید محمد حسین حسینی ورکلایی از جوانان نسل سوم انقلاب گفت: چنانچه دلیر مردیها و رشادتهای شهدا نبود مملکت ایران به آبادانی و امنیت دست نمی یافت.

وی افزود: ایثارگری‌ها و از جان گذشتگی‌های شهدا به اندازه ای است که هرگز نمی توان آن را به تصویر کشید تنها با پاسداشت یاد و خاطره آنها می توان اندکی از دین شهدا را ادا نمود.

وی بر لزوم الگوپذیری جامعه از زندگی شهیدان تأکید و اظهار کرد: بهره گیری از فرهنگ شهید و شهادت باعث بیمه شدن جامعه در برابر توطئه های دشمنان خواهد شد و کلید موفقیت انقلابیون در دوران انقلاب و رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس ، پیروی از خط شهدا و امام شهدا بوده است.

این جوان ساروی گفت؛نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشرفت و اعتلای خود را مدیون شهیدان و خانواده آنان می داند و ما نیز باید تلاش کنیم تا با تمام وجود در خدمت خانواده معظم شاهد و ایثارگر که در راه مسیر دفاع از ارزش های اسلامی همواره پیشگام بوده اند باشیم.

وی افزود؛ تکریم و بزرگداشت خانواده‌های شهدا یک وظیفه برای همگان محسوب می‌شود؛ چرا که عزت، اقتدار و امنیت کنونی جامعه را مدیون شهدای گران‌قدر ایران اسلامی هستیم.

وی با تجليل از مقام شامخ شهدا و خانواده هاي صبور آنان گفت:به فرموده مقام معظم رهبري شهدا و خانواده هاي معظم آنان چشم و چراغ اين ملت هستند.وي افزود:شهدا در حقيقت نشانه بارز هويت نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند و همه ما مديون خون پاك آنان هستيم.ح

سینی گفت: واقعيت اين است كه شهدا نيازي به يادواره و سالگرد ندارند بلكه اين ما هستيم كه به عنوان ميراث دار خون پاك آنها به شفاعت و هدايت آنان نياز داريم.وي تصريح كرد:برگزاري يادواره و مجالس بزرگداشت شهدا در حقيقت كمترين كاري است كه ما مي توانيم انجام دهيم.

وي گفت: وقتی جنگ شروع شد، نامی از هیچ کدام از جریان‌های سیاسی و احزاب نبود و آنچه ماندنی شد نام انقلاب اسلامی بود که ثمره خون شهداست.

وی افزود:اگر امروز نامی از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به جا مانده است به دلیل ایستادگی و رشادت‌های شهدا بوده است.

وی با اشاره به استقبال گسترده مردم از کاروان شهدای تفحص شده در شهرهای مختلف ایران اسلامی گفت؛ این امر نشان دهنده ارادت قلبی و قدرشناسی مردم از مقام شامخ شهداست.

وی در ادامه با تجلیل از تلاشهای ارزشمند تیمهای تفحص شهدا و به ویژه مدیریت تحسین برانگیز سردار باقرزاده ریاست محترم ستادمرکزی تفحص شهدا گفت؛شهدای تفحص شده در حقیقت فرشتگانی الهی هستند که با حضور خود فضای جامعه را عطرآگین می کنند و طراوت معنوی خاصی به جامعه می بخشند.

این جوان ساروی افزود؛آرزوی قلبی من حضور در گروههای تفحص شهداست و امیدوارم من و همه کسانی که این آرزو را دارند به آن نائل شوند.وی با تجلیل از شهدای مدافع حرم گفت: شهدای مدافع حرم در حقیقت ادامه دهندگان راه شهدای 8سال دفاع مقدس هستند که در برابر گروههای تکفیری ایستاده اند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.