.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر مسئول روزنامه شرق ؛
صالحی امیری دارای دانش و تجربه فرهنگی کافی است
مهدی رحمانیان گفت: نهادینه شدن دانش و تجربه کار فرهنگی در وجود صالحی امیری او را برای اداره وزارت فرهنگ و ارشاد توانمند کرده است.

مدیر مسئول روزنامه شرق گفت: نهادینه شدن دانش و تجربه کار فرهنگی در وجود صالحی امیری او را برای اداره وزارت فرهنگ و ارشاد توانمند کرده است.

به گزارش شمال نیوز، مهدی رحمانیان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به معرفی سید رضا صالحی امیری به عنوان وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط رئیس جمهوری ، از وی به عنوان مناسب ترین گزینه برای تصدی این وزارتخانه یاد کرد.

این فعال رسانه ای به ویژگی های صالحی امیری هم اشاره کرد و گفت:‌ شفاف، شجاع، پرتلاش، با تجربه و تسلط به امور فرهنگی از شاخصه های بارز در او است.

مدیر مسئول روزنامه شرق در عین حال به حضور وی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور اشاره کرد و گفت: کتابخانه ملی از حوزه های مهم فرهنگی است که حضور در این مرکز تجربیات کار فرهنگی وی را دو چندان کرده است.

مدیر مسئول روزنامه شرق خاطرنشان کرد که وزیر پیشنهادی ، موانع و مشکلات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را می شناسد از این رو بایدها و نبایدها را خوب می داند به آنها اشراف دارد.

به گفته رحمانیان این مهم کمک شایانی به مرتفع شدن مشکلات سر راه اهالی فرهنگ و هنر و رسانه خواهد کرد.

درپی پذیرش استعفای علی جنتی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی رئیس جمهوری، سیدعباس صالحی با حکم حجت الاسلام والمسلمین روحانی به عنوان سرپرست این وزارتخانه معرفی شد.

رییس جمهوری یکشنبه هفته جاری در نامه ای به رییس مجلس ، فخرالدین احمدی دانش آشتیانی، سیدرضا صالحی امیری و مسعود سلطانی فر را به ترتیب به عنوان نامزدهای پیشنهادی برای وزارتخانه های آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان معرفی کرد.

سه شنبه آینده زمان رای گیری برای این وزرای پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.