.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حج و زیارت مازندران نسبت به صدور ویزای جعلی عراق هشدار داد
مدیر کل حج و زیارت مازندران نسبت به صدور ویزای جعلی به کشور عراق هشدار داد و گفت: مردم باید نسبت به وعده‌های دروغین برخی دفاتر غیر‌مجاز و جاعلان ویزا هوشیار باشند و تمامی برنامه‌های سفر زیارتی خود را از مراکز قانونی انجام دهند.

به گزارش شمال نیوز، حبیب الله ساداتی روز پنجشنبه در جلسه کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین مازندران افزود: بر اساس اعلام سازمان حج وزیارت در روزهای گذشته بیش از 800 نفر از زائران اصفهانی و تهرانی که ویزای غیر‌قانونی و جعلی را از طریق دفاتر غیر‌مجاز دریافت کرده بودند در مرزها سرگردان شده و اجازه خروج پیدا نکردند.
وی اضافه کرد: طبق مصوبه ستاد مرکزی اربعین ،تمام روند نام‌نویسی باید در سامانه سماح انجام گیرد و مراحل صدور ویزای اربعین نیز منوط به ثبت‌نام و گذراندن مراحل قانونی است.
مدیر کل حج و زیارت مازندران آخرین آمار ثبت نام شدگان اربعین حسینی استان را 21هزارو 281نفر اعلام کرد و گفت: برای 9هزارو 240نفر نیز ویزای کشور عراق صادر شده است.
آدرس اینترنتی سامانه سماح برای ثبت نام مشتاقان samah.haj.ir است . 
وی افزود : برای آسان سازی دریافت ویزای مشتاقان عزیمت به کربلا در اربعین حسینی ، دفتر کنسولگری عراق به صورت موقت در ساری راه اندازی شده است. 
رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین مازندران گفت: مازندرانی های مشتاق اربعین حسینی امسال نائب الزیاره 10هزارو 470 شهید انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای فاجعه منا می شوند.
حجت الاسلام یوسف یوسف پور افزود: این طرح با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه انجام می شود.
او ادامه داد : در این طرح هر یک از زائران می توانند با انتخاب یک شهید نائب الزیاره آن شهید باشند.
وی گفت: زئران می توانند با مراجعه به آدرس http:shohada.alarbaeen.ir شهید مورد نظر را به عنوان نائب الزیاره انتخاب کنند.
پارسال حدود 30 هزار مشتاق زیارت عتبات عالیات از مازندران با شرکت در پیاده روی اربعین حسینی به کربلای معلی عزیمت کردند./ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.