.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح ساماندهی اصحاب رسانه مازندران اجرا شد
مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران با اشاره به اینکه ۲۲۰ عضو اصلی و ۵۵ عضو افتخاری خانه مطبوعات مازندران ساماندهی شدند، از اجرای طرح ساماندهی اصحاب رسانه مازندران خبر داد.

شمال نیوز: مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران با اشاره به اینکه ۲۲۰ عضو اصلی و ۵۵ عضو افتخاری خانه مطبوعات مازندران ساماندهی شدند، از اجرای طرح ساماندهی اصحاب رسانه مازندران خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات مازندران، حسین مرتضوی اظهار داشت: ساماندهی خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه در مازندران از درخواست‌های مکرر اصحاب خبر در استان بود.

وی با بیان اینکه خانه مطبوعات استان با توجه به درخواست خبرنگاران و همچنین لزوم ساماندهی مطابق اساسنامه، این ساماندهی را انجام داد، افزود : شرایط مطابق با عضویت بر اساس اساسنامه و فرم ساماندهی در اختیار خبرنگاران قرار گرفت و با مصوبه هیئت مدیره 299 عضو اصلی و 54 عضو افتخاری خانه مطبوعات مازندران ساماندهی شدند.

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران درباره آن دسته از افراد که با تکمیل فرم ساماندهی اما در فهرست ساماندهی قرار نگرفتند، گفت: کسانی که فرم تکمیل کردند و نام آنها در فهرست ساماندهی نیست ممکن است نقص مدرک داشته باشند و حق اعتراض برای این افراد محفوظ است و این اعتراض مورد بررسی قرار می‌گیرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.