.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعداد زندانیان مازندران از متوسط کشوری پایین‌تر است
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: تعداد زندانیان مازندران از متوسط کشوری پایین‌تر است که این مسئله درگرو کارهای انجام‌شده در این استان، فرهنگ مردم و هنر انقلاب اسلامی است.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا یونسی رستمی، ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات زندان بهشهر افزود: درگذشته زندان‌های مختلفی در شهرهای مختلف استان‌های کشور وجود داشت که امروز به برکت انقلاب اسلامی و کارهای انجام‌شده شاهد کاهش زندان‌ها در کشور هستیم.

وی بابیان اینکه سه شهر بهشهر، نکا و گلوگاه در شرق استان مازندران دارای یک زندان هستند، گفت: تعداد زندانی‌ها با توجه به فرهنگ‌سازی‌های مختلف و کاهش آسیب‌های اجتماعی کاهش پیداکرده است که باید ضمن ثابت نگه‌داشتن این آمار در کاهش آْن توجه شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران همچنین ادامه داد: مردم از سرمایه‌های مهم انقلاب ما هستند و خانواده‌های زندانی هم جزء این سرمایه‌ها هستند که باید دیده شوند و برای رفع مشکلات آنان وارد عمل شویم.

یونسی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد و همچنین ظرفیت بانک‌ها برای اشتغال‌زایی خانواده‌ها و توانمندسازی آنان از مسائل مهمی است که دنبال می‌شود.

وی بابیان اینکه باید زندان‌ها به‌سوی اصلاح گری بروند، یادآور شد: زندانیان ما باید به‌عنوان یک بیمار دیده‌شده و برای رفع مشکلات آنان اقدام شود تا با اصلاح مناسب به جامعه برگردند.

یونسی گفت: مازندران از استان‌های برتر کشور در افزایش شاخص‌های امنیت و کاهش جرائم است که با برنامه‌ریزی، تعامل حداکثری و هدف گزاری مناسب ایجاد شد و باید ثابت نگه‌داشته شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.