.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یکی از فرماندهان دفاع مقدس ؛
جانباز شعبان محمدیان به همرزمان شهیدش پیوست
شمال نیوز: جانباز شعبان محمدیان که از اساتید برجسته درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس بود، در حالی که در دانشگاه روزبهان ساری مشغول تدریس بود، ناگهان قلبش از تپش بازماند و برای همیشه شاگردانش را تنها گذاشت و به همرزمان شهیدش پیوست.

شمال نیوز: جانباز شعبان محمدیان که از اساتید برجسته درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس بود، در حالی که در دانشگاه روزبهان ساری مشغول تدریس بود، ناگهان قلبش از تپش بازماند و برای همیشه شاگردانش را تنها گذاشت و به همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارش شمال نیوز، این جانباز 30 درصد دفاع مقدس، متولد سال 1338 شهرستان نکا و سابقه 48 ماه حضور در جبهه های حق علیه باطل را داشت که در 4 مرحله از اعزام دچار مجروحیت شد.

جانباز هشت سال دفاع مقدس شعبان محمدیان در سال 1360 به عضویت سپاه پاسداران درآمد و در طی سال های دفاع مقدس و بعد از آن مسئولیت های زیادی را بر عهده داشت.

 مسئولیت هایی چون فرماندهی گردان پیاده علی بن ابیطالب(ع) لشکر 25 کربلا، فرمانده گردان جنگ نوین، رئیس دفتر فرمانده لشکر25 کربلا(سردار غیب پرور) به مدت 2 سال، مسئول تحقیقات نظامی و مشاور عالی فرمانده لشکر، مسئول معاونت آموزش سپاه کربلا، مربی تاکتیک و جنگ متقارن، پدافند متقارن، اصول و قوائد اساسی رزم و عملیات روانی، سازماندهی تشکیلات بسیج و اصول دوره آفند و پدافند، استاد جغرافیای دانشگاه امام حسین(ع)، مؤلف کتاب های جنگ نامتقارن، پدافند غیرعامل، مدیریت مطلوب در سپاه و اصول و قوائد اساسی رزم، مربی دوره های تکمیلی سرپرستی و عالی پیاده و استاد دو واحد درسی آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در دانشگاه های استان مازندران از سال 89 تاکنون بخشی از سابقه حضور وی در انقلاب و دفاع مقدس و بعد از آن بود.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت امور دفاعی بود و به خاطر خدمات شایسته اش از سوی مقام معظم رهبری، فرماندهی کل سپاه و فرمانده نیروی زمینی مورد تشویق قرار گرفت.

پیکر پاک و مطهر این جانباز هشت سال دفاع مقدس صبح امروز بر روی دستان همرزمان و مردم شهرستان نکا و شهرهای استان مازندران از مقابل سپاه پاسداران شهرستان نکا به سوی منزلگاه ابدی اش واقع در گلزار شهدای روستای آبلو تشییع و در جوار شهدای این مزار آرام گرفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سیدولی هاشمی 5 آبان 1395
سلام برتمامی شهدا،جانبازانِ شهید و ایثارگران عزیز، ارتحال آقای محمدیان درایام شهادت آقاعلی بن الحسین(ع)رابه تمامی رزمندگان؛بسیجیان مازندران و به خصوص به آنهایی که دردرس و کلاس تاکتیک ایشان درایام دفاع مقدس خاطرات فراوانی رادر سینه دارندتسلیت میگویم.
ایشان به همرزمان شهیدش که درکلاسهای درس ایشان در سالهای دفاع مقدس آموختند و به فیض شهادت نایل آمدند؛ پیوست.
یاداین مربی دلاوروهمرزم شهیدش شهیدحبیبی ازدیارقائمشهر که در عملیات والفجرشش آسمانی شد بخیر.
مجتبی 4 آبان 1395
سرهنگ و جانباز دلاور سپاه حاج شعبان محمدیان روحش شاد و یادت همیشه در دل و جان ما هست.کسی که مربی اخلاق و معرفت بود را از دست دادیم .
ان شاالله با همرزمانش محشور شود.امین
مهدی 4 آبان 1395
بنام خدا
ضایعه درگذشت استاد عزیزم را به تمامی شاگردانش وبخصوص به خانواده ی ایشان تسلیت عرض نموده واز ذات اقدس احدیت علودرجات رابرای ایشان خواهان وخواستارم
بهزاد اتابکی 4 آبان 1395
چهره خندان و کارهای جالبش در جنگ هرگز از یادم نمیرود .خدا از تو راضی باشد شعبان جان که در کنار تو بودن هرگز خستگی نداشت .
سید ساروی 5 آبان 1395
انا لله و انا الیه الراجعون
خدا رحمتش کنه یک ترم استاد ما در درس جنگ و دفاع مقدس بود حرفهای خوب و خاطرات خوبی از خودش برای ما باقی کذاشت انشالله با دوستان شهیدش محشور بشه
ﺯﻫﺮااﻓﺘﺨﺎﺭﻱ 5 آبان 1395
ﺭﻭﺣﺶ ﺷﺎﺩﻳﺎﺩﺵ ﮔﺮاﻣﻲ.ﻳﻚ ﺗﺮﻡ اﺳﺘﺎﺩﻣﺎﺩﺭﺩﺭﺱ ﺩﻓﺎﻉ ﻣﻘﺪﺱ ﺑﻮﺩﺣﺮﻓﺎﻳﺶ ﭘﻨﺪﺁﻣﻮﺯﺑﻮﺩ.ﻭﺣﺴﺎﺳﻴﺖ ﺷﺪﻳﺪﻱ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻗﻀﺎﻭﺕ ﻧﺎﺑﺠﺎﺩاﺷﺖ ﻭﻣﺎﺭاﻧﺼﻴﺤﺖ ﺑﻪ اﺟﺘﻨﺎﺏ اﺯﻏﻴﺒﺖ ﻭﺗﻬﻤﺖ ﻣﻴﻜﺮﺩ.اﺳﺘﺎﺩﺧﻮﺑﻢ ﺑﺎﺭﻓﺘﻨﺖ ﻏﻢ ﺑﺰﺭﮔﻲ ﺑﺮﺩﻟﻤﺎﻥ ﮔﺬاﺷﺘﻲ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺩﺯﺧﺎﻃﺮﻣﺎﻥ ﻫﺴﺘﻴﺪ.
سالاری 5 آبان 1395
انا لله و انا الیه راجعون

خدا رحتمتش کنه . استاد من بود تو دانشگاه علمی و کاربردی سازه و سنگین مازندران .
محمد 6 آبان 1395
سلام روحش شاد.یاد گردان علی ابیطالب (ع) وحضور پر رنگ ایشان بخیر سال 1366
احمدعلي 6 آبان 1395
درگذشت برادر پاسدار حاج شعبان محمديان را به خانواده محترم و مردم نكا تسليت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات رابرايشان خواستارم
حسین 6 آبان 1395
انا لله و انا الیه الراجعون
روحش شاد . ایشان انسان و دلسوز بود . وهمیشه راهنمایی در زمینه های اخلاقی داشتند .
مصطفی نوبخت سرخکلایی 6 آبان 1395
بسم تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
بنده به نوبه خودم وبه نمایندگی تمامی دوستانی که در دوران فرماندهی گردان پیاده علی بن ابیطالب لشکر 25 کربلا سر باز امام زمان در خدمت جناب سرهنگ محمدیان بودیم مصیبت وارده را تسلیت عرض می نماییم.
نا شناس 6 آبان 1395
ضمن تسلیت باید عرض کنم یکی از ویژگیهای خاص ایشان که در کلاس درس گفتند این بود که قلب ایشان در سمت زاست قرار داشت . واقعا متاثر شدم .استاد عزیز خدابیامرزدتان
جعفر ضابطي 6 آبان 1395
روحش شاد به همين ماه خون روحش با امام حسين (ع) محشور شود .از خداوند متعال علو درجات را برايشان خواستاريم
دانشجو 6 آبان 1395
بسم رب الشهدا و الصدیقین

مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته كـه بهار فرحناك زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و این ، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی كران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت
درگذشت استاد فرهيخه در ايام سوگواري و شهادت سالار شهيدان و امام زين العابدين ع را به خانواده محترمتشان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم


جمعي از دانشجويان دانشگاه علمي كاربردي چوب وكاغذ مازندران
رضا بسطامی . فیلمساز 8 آبان 1395
روحش شاد
و یادش گرامی باد
هاشمي 7 آبان 1395
روحش شاد يادش گرامي باد
شاگردان . رسانه ای 25 آبان 1395
سلام . یاد استاد اخلاق .دلسوز ومهربان را گرامیداریم
شاگردان علنی و کاربردی ساری 25 آبان 1395
روحت شاد استاد
نا شناس 19 آبان 1396
روحش شاد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.