.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
10 درصد مردم مازندران از طرح فاضلاب شهری برخوردارند
مدیر عامل آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: در حال حاضر 10 درصد مردم این استان از طرح های فاضلاب بهره مند هستند که میانگین کشوری 42 درصد بوده و از این رو ضروری است اجرای طرح های فاضلاب در مازندران تسریع یابد.

به گزارش شمال نیوز : از شرکت آبفاشهری مازندران، ذبیح الله ذاکری بازدید کارشناسان بانک توسعه اسلامی از طرح های فاضلاب استان مازندران افزود: سه تن از کارشناسان بانک توسعه اسلامی به نام های کالیوش از ایران، جهانگیر از پاکستان و وهیوجایانتو از کشور اندونزی به منظور بازدید از طرح های فاضلاب در دست اجرا و وضعیت آماده سازی پروژه فاضلاب در 5 شهر اولویت دار مازندران، در این استان حضور یافتند.

وی، تصریح کرد: این کارشناسان از نحوه نصب انشعاب فاضلاب و عملیات اجرای تصفیه خانه فاضلاب شهرساری و نیز از وضعیت اجرای این طرح ها در شهرهای محمودآباد، آمل و قائم شهر بازدید کردند.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، با اشاره به بازدید کارشناسان بانک توسعه اسلامی از عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب ساری گفت: این بازدید به منظور ارزیابی سطح تجربیات اجرای طرح از محل اعتبارات بانک جهانی و موفقیت های این شرکت در زمینه جمع آوری و تصفیه فاضلاب صورت گرفت.

وی با اشاره به ضرورت اجرای طرح های فاضلاب در شهرهای ساحلی با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی استان مازندران، گفت: در حال حاضر 10 درصد مردم این استان از طرح های فاضلاب بهره مند هستند که میانگین کشوری 42  درصد بوده و از این رو ضروری است اجرای طرح های فاضلاب در مازندران تسریع یابد.

ذاکری، ادامه داد: در حال حاضر فاز اول تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای ساری، بابل، بابلسر، نوشهر و چالوس، جویبار و شهرک نساجی قائم شهر به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی فاضلاب در شهرهای ساری، بابل، قائم شهر، جویبار، بابلسر، آمل، محمودآباد، نوشهر و چالوس، تنکابن و رامسر نیز در دست اجراست که تاکنون 35 هزار انشعاب فاضلاب نصب  و 78 هزار مشترک آحاد از مزایای آن برخوردار شدند.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، اظهار کرد: در اجرای طرح های فاضلاب در شهرهای بابل و ساری از تسهیلات بانک جهانی استفاده شد.

 بانک توسعه اسلامی از موسسات بزرگ مالی توسعه‌ای بین‌المللی و از نهادهای تخصصی سازمان کنفرانس اسلامی است که ۵۶ کشور از چهار قاره آسیا، آفریقا، اروپا و آمریکا  عضو آن هستند./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.