.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار استاندار مازندران با معاون اول رئیس جمهوری
استاندار مازندران با معاون اول رئیس جمهوری ديدار کرد.

به گزارش شمال نیوز ،استاندارمازندران با اسحاق جهانگيری، معاون اول رئیس جمهوری و فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی كشور ديدار و گزارشی در مورد اقتصاد مقاومتی و بسته رونق تولید ارائه کرد.

ربیع فلاح جلودار، ستاندارمازندران در مورد اين ديدار گفت: براساس توافق، این دیدارها به صورت ماهانه با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری برای ارائه گزارش اقتصاد مقاومتی و سایر بخش های استانی انجام می شود.

وی افزود: این استان در اجرای طرح اقتصاد مقاومتی و بسته رونق تولید موفقیت های خوبی را در بین استان های کشور داشته که این گزارش ها به معاون اول رئیس جمهوری به عنوان فرماندهی ستاد عملیات اقتصاد مقاومتی ارئه شد.

استاندارمازندران گفت: اگر در اجرای این طرح ها مشکلات نیز وجود داشته باشد در این دیدار مطرح و دستور سریع برای بررسی و رفع آن داده می شود.

فلاح، دیدار دو جانبه استانداران با رئیس جمهوری و معاون اول برای تسهیل در رفع مشکلات احتمالی و یافتن راهکارهای مناسب برای تسریع در اجرای برنامه ها را موثر دانست.

هفته گذشته نيز ربيع فلاح جلودار، استاندار مازندران با رئیس جمهور ديدار و گزارش اقدامات و فعاليت های دولت در مازندران را تشريح کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.