.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرب و شتم جانباز 75 درصدی / پدر فرد ضارب یکی از مسولان شهر است

شمال نیوز: چند روز گذشته، یک جانباز 75 درصدی قطع نخایی و شیمیایی در یک اداره دولتی در جیرفت، پس از امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم قرار گرفت و راهی بیمارستان شده است. پدر فرد ضارب که یکی از مسولان شهر است در دفاع از حمله به جانباز آمر به معروف گفته این جانباز باید ادب میشده است.

این جانباز بعد از شرکت در عملیات های مختلف در سال 65 قبل از عملیت کربلای 5، به درجه جانبازی نائل شده است.

وی در خصوص چگونگی جانبازی اش گفته است: آخرین عملیاتی که میخواستم به منطقه بروم با مخالفت پدرم روبرو بودم. او در بیان علت مخالفت خود با اعزام من گفته بود که ۳ برادر تو به جبهه رفته اند و به من الهام شده که اگر تو بروی قطع نخاع خواهی شد که همین اتفاف هم افتاد. به دوستان قبل از عملیات گفته بودم که من قطع نخاع خواهم شد؛ در نهایت این راه را انتخاب کردم و به آن افتخار می کنیم.

به گزارش الف، پیش بینی او درست بود اما او سه دهه پس از‌ آن قطع نخاعی هیچگاه پیش بینی این را نمی کرد که به صرف یک امر به معروف لسانی مورد ضرب و شتم قرار ضاربی قرار بگیرد و هیچ کس او را از زیر مشت و لگد ضارب بیرون نکشد که هیچ، و حالا که حتی اداره حراست مربوطه شهر هم نیز قصد مواخذه او را دارد.

این جانباز در مورد مواخذه قرار گرفتنش توسط اداره حراست گفت: حراست بعد از نیم ساعت از وقوع این حادثه طلبکار شد و قصد مواخذه من را نیز داشت و حتی با پلیس کرمان هم تماس گرفتند.

با انعکاس خبر ضرب و شتم جانباز قطه نخاعی، مردم جیرفت دستگیری و مجازات ضارب را خواستار شدند.

رییس هیات احیای امر به معروف شهرستان جیرفت در این خصوص گفت: در تاریخ 29/7/95 ساعت 9:30 جانباز قطه نخاعی که پیگیر کار یک موضوعی در اداره ای بوده است تذکر لسانی به شخصی می دهد که مشکل بدحجابی داشته است که یک شخصی از پشت سر ایشان شروع به لگد زدن و فحاشی به وی می کند و به وی می گوید که هر چی بود را خانواده شهدا بردند و خوردند و...

پدر ضارب که عضو شورای شهر شهرستان جیرفت هم هست ضمن دفاع از مشت و لگد فرزند خود در این خصوص گفته است که فرزند من وی را این جانباز را ادب کرده است؛ کسی که بی ادبی کند باید کتک بخورد که همه به خاطر این موضوع نگران هستند.

از سوی دیگر، طبق شواهد نیز فرد ضارب هم اکنون متواری است که دو تابعیتی هم می باشد.

جانباز قطع نخاعی آمر به معروف که در حال حاضر شیمیایی جنگ تحمیلی است و نفس های او را به شماره انداخته است، بعد از ضرب و شتم راهی بیمارستان می شود. اما نکته آزار دهنده اینجاست که ضارب به او در حین حمله می گفته که جانبازان و رزمندگان همه چیز مملکت را خورده و برده اند.

جانباز محمدی در این خصوص گفته است: تنها چیزی که در زندگی دنیا دارم تک فرزندی است که او را تقدیم اهل بیت کردم و هم اکنون جزو مدافعین حرم اهل بیت (ع) در سوریه است. پسرم بارها با حاج قاسم سلیمانی صحبت کرده اما ایشان قبول نمی کردند که وی به سوریه اعزام بشود و می گفتند که: ایوب!(پسر جانباز) باید در خدمت پدرت کار کنید.

حالا نکته اصلی این است که امر به معروف از واجباتی است که خداوند مومنان را به انجام آن تکلیف کرده است، در اجرای این فریضه، خبر شهادت یا جراحت در حد شماری از آمران به معروف و نهی از منکر نگرانی هایی را در جامعه ایجاد و نمایندگان مجلس را بر آن داشت که قانونی را در حمایت از این فریضه به تصویب برسانند. این قانون مدت هاست منتظر ابلاغ دولت به دستگاههای اجرایی و عملیاتی شدن آن است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.