.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
84 درصد زنان ایرانی شاغل نیستند
مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران گفت: ۸۴ درصد زنان کشور شاغل نیستند و تنها ۱۶ درصد کل زنان کشور شاغل هستند اما با این حال و با وجود آنکه زنان در کنار خانواده های خود هستند آمار طلاق بالا است.

به گزارش شمال نیوز،مریم جمشیدی در نشست هم اندیشی با بانوان فعال و شاغل شهرستان نوشهر با اشاره به اهمیت جایگاه بانوان در جمهوری اسلامی، اظهار کرد:در دولت تدبیر و امید یکبار دیگر عزتمندی بانوان  نسبت به امور مختلف به ما گوشزد شد.

وی افزود: ما زنان با جنسیتی متولد شدیم که انتخاب ما نبود و زن بودن افتخاری برای انسان است که خداوند بدون حق انتخاب به ما عطا کرد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران افزود: عمر به عنوان باارزش ترین کالا در اختیار ما نبوده و کسی اتفاقی در دنیا به وجود نیامده بلکه هر انسانی رسالتی دارد و باید سعی کند در وقت باقیمانده از عمر خود مفید و موثر واقع شود.

جمشیدی با بیان اینکه تاثیری که انسانها بر روی هم می گذارند غیر قابل اجتناب است، تصریح کرد: ما در کشوری به نام ایران زندگی می کنیم  که سابقه طولانی در استفاده از توانمندی زنان دارد و در تمام عرصه ها هر کجا حماسه ای خلق شد رد پایی از زنان به چشم می خورد.

وی با تاکید بر اینکه اگر زنی با غیرت خود پای کار بیاید به طور قطع  آن کار به سرانجام می رسد، خاطرنشان کرد: هر چند نیازها و خواسته های زنان بر مبنای شایستگی آنها به صورت کامل ادا نشد اما زنان ایرانی و مازندرانی شایسته دیده شدن بر حسب لیاقتهای خود هستند.

این مسئول با تاکید بر اینکه باور عمومی نسبت به زنان عوض شد، متذکر شد: به طور قطع باور، امری زیرساختی است که نیاز به تدابیر خاصی داشته و به مرور زمان حاصل می شود.

جمشیدی اضافه کرد: جنسیت عیب نیست و حضور در تمام عرصه ها حق زنان ما است و وقتی باور عمومی نسبت به توانمندی و قدرت زنان عوص شود بسیاری از مشکلات برطرف می شود.

وی اظهار کرد: محصول این تغییرات و جهش های فکری در طول سال های آینده خود را بیشتر نشان می دهد.

مدیر کل بانوان استانداری مازندران افزود: ۸۴ درصد زنان کشور شاغل نیستند و تنها  ۱۶ درصد کل زنان کشور شاغل هستند اما با این حال و با وجود آنکه زنان در کنار خانواده های خود هستند آمار طلاق بالا است.

جمشیدی با بیان اینکه قهرمانان ملی و مذهبی سمبل زنان و مادران نمونه نیز هستند، گفت:یکی از مهم ترین نعمت هایی که خداوند به بانوان عطاکرد صبر بیش از حد این قشر است و  باید به خود ببالیم که یک زن ایرانی هستیم./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.225 seconds.