.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یادمان شهدای غواص در میاندورود رونمایی می شود
فرمانده سپاه ناحیه میاندورود از برگزاری دو رزمایش در این شهرستان توسط بسیجیان خبر داد و گفت: آیین افتتاح یادمان شهدای غواص در یادمان شهدای سورک برگزار می شود.

به گزارش شمال نیوز:حسین جناسی با بیان اینکه رزمایش دوم در قالب دفاع از کوی و برزن برگزار خواهد شد، اظهار کرد: 13 و 14 آبان ماه امسال در حاشیه شمالی شهر سورک این رزمایش برگزار خواهد شد.

وی افزود: در هر یک از این دو رزمایش یک گردان بیت المقدس با عنوان نمونه ای از گردان های آماده بسیجی شهرستان وارد کار می شود.

جناسی مدت برگزاری هر رزمایش را 36 ساعت اعلام کرد و گفت: جهت برگزاری رزمایش ها اقدامات قبل، حین و بعد از رزمایش را جهت آشنایی با تاکتیک های فردی و گروهی، آشنایی با سلاح، حفظ انسجام، ارتقای رزم و آمادگی عملیاتی داشته ایم.

وی خاطرنشان کرد: گردان های بیت المقدس آماده اند تا بر هر نوع تهدیدی مقابله کنند و امروز بسیجیان شهرستان سورک از نیروهای مومن، متعهد و مدافع دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان های نظام جمهوری اسلامی هستند.

فرمانده سپاه ناحیه میاندورود با بیان اینکه در فاصله برگزاری دو رزمایش برنامه های متنوعی را در دستور کار قرار داده ایم، اظهار کرد: آموزش تاکتیک های رزمی، عملیاتی، امور فرهنگی و معنوی، مسابقات ورزشی و برگزاری کلاس آمادگی رزم با آخرین امکانات دفاعی از مهم ترین برنامه های این رزمایش است.

جناسی برگزاری رزمایش را موجب افزایش آمادگی رزمی در بسیجیان دانست و گفت: این نوع رزمایش ها موجب می شود تا بسیجیان در صورت بروز تهدیدها در آمادگی کامل به سر ببرند تا بتوانند از آرمان های انقلاب اسلامی تا پای جان دفاع کنند.

وی با بیان اینکه ما همیشه باید آمادگی لازم را در برخورد با استکبار و مزدوران آن ها داشته باشیم، تصریح کرد: بسیجیان باید همیشه از آمادگی رزمی بالایی برخوردار باشند.

جناسی افزود: ما نخواهیم گذاشت پرچم انقلاب اسلامی بر زمین بیافتاد و این پرچم همیشه سرافراز را به صاحب اصلی خود، امام زمان (عج) تحویل خواهیم داد.

فرمانده سپاه ناحیه میاندورود از برگزاری آیین افتتاح یادمان شهدای غواص در یادمان شهدای سورک خبر داد و گفت: ساخت این یادمان به صورت خودجوش و با هزینه ی مردمی بوده است.

وی هزینه ساخت یادمان شهدای غواص را 60 میلیون تومان دانست و خاطر نشان کرد: آیین افتتاحیه این یادمان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.