.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح توسعه ای صنعت چوب و کاغذ در مازندران راه اندازی شود
مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران راه اندازی طرح توسعه این صنعت برای رسیدن به سودآوری را الزامی دانست.

به گزارش شمال نیوز، محمد شیخ موسی صبح دوشنبه در نشست با فرماندار ساری اظهار داشت: شرکت چوب و کاغذ مازندران از زیرساخت های علمی مناسبی برخوردار است و شرایط نقدینگی این شرکت را باید بهبود بخشیم.

شیخ موسی با با اشاره به اینکه از نظرات صاحبنظران در توسعه شرکت چوب و کاغذ مازندران، بهره می بریم، افزود: طرح توسعه ای این صنعت باید راه اندازی شود تا به سودآوری برسد.

وی با بیان اینکه عقب ماندن تولید به سختی جبران می شود، گفت: هر توقف و راه اندازی مجدد، به سیستم آسیب وارد می کند و روند کار باید مداوم باشد.
 
همچنین فرماندار ساری نیز گفت: در مواردی که به ایجاد بسترهای جدید در شرکت چوب و کاغذ مازندران کمک می کند آماده همکاری هستیم زیرا توسعه روزافزون شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران از مسائلی است که توسعه منطقه را هم در پی دارد.

احمد حسین زادگان با بیان اینکه با اولویت توسعه اقتصادی، مشغول به فعالیت هستیم، افزود: دولت هم با نگاه توسعه اقتصادی، از سایر مسائل توسعه ای غافل نیست.

فرماندارساری با اشاره به ظرفیت های گسترده شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران و لزوم اجرا شدن طرح های توسعه ای این شرکت، گفت: در مواردی که به ایجاد بسترهای جدید در شرکت چوب و کاغذ مازندران کمک می کند آماده همکاری هستیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.184 seconds.