.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کلکسیون هشدارهای بی نتیجه ربیع فلاح ....
اینبار ؛ التیماتوم استاندار مازندران به بانک های کم کار
شمال نیوز :حالا دیگر گوشمان پر است از اولتیماتوم های ربیع فلاح جلودار که هر از گاهی شنیده می شود اما به جز کلکسیونی از هشدارهای بی حاصل نتیجه ای حاصل نمی شود !....

شمال نیوز :حالا دیگر گوشمان پر است از اولتیماتوم های ربیع فلاح جلودار که هر از گاهی شنیده می شود اما به جز کلکسیونی از هشدارهای بی حاصل نتیجه ای حاصل نمی شود !

به گزارش شمال نیوز ، از اولتیماتوم های قبلی استاندار مازندران که از فرمانداران گرفته تا رسیدگی به طوفان زدگان وسعت دارد بگذریم جدیدترین آن به بانک های کم کار در رونق تولید است که در نوع خود باید از آن به عنوان جالب ترین هشدار ربیع فلاح در طول سه سال مدیریتش در استان نام برد .

اکنون چه کسی است که از نقش کمرنگ بانک ها در رونق تولید استان اطلاع نداشته باشد و به نظر می رسد اولتیماتوم استاندار به این بانک ها در سال پایانی دولت شکرد تبلیغاتی باشد .

استاندار چه گفت ؟!

ربیع فلاح جلودار در کارگروه اشتغال مازندران گفت: باید بانک های دولتی و خصوصی در استان که در جذب منابع مردم مشارکت دارند، در پرداخت تسهیلات رونق تولید و خروج از رکود نیز پای کار بیایند.

وی معاون اقتصادی و منابع استانداری مازندران را موظف کرد تا به بررسی عملکرد بانک های دولتی و خصوصی استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید بپردازد و نتایج را نیز به اطلاع شورای اشتغال برساند.

استاندار مازندران گفت اگرچه این استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید رتبه اول کشور را داراست، ولی باید تلاش شود تا تمام تسهیلات چهارهزار و 700 میلیارد ریالی سهم استان جذب شود.

نظارت بر هزینه کرد تسهیلات رونق تولید

ربیع فلاح گفت که بانک ها با همکاری دستگاه های نظارتی بر هزینه کرد تسهیلات پرداختی برای بسته حمایتی رونق تولید نظارت داشته باشند تا از انحراف خرج کرد این اعتبار جلوگیری شود.

وی اضافه کرد : همچنین واحدهای صنعتی باید به وعده های خود برای ایجاد اشتغال از محل تسهیلات پرداختی نیز عمل کنند تا برنامه دولت برای پرداخت این تسهیلات محقق شود.

تاکنون بانک های دولتی استان 2 هزار و 200 میلیارد ریال از تسهیلات چهار هزار و 700 میلیارد ریالی بسته حمایتی دولت برای رونق تولید و خروج از رکود به واحدهای صنعتی و کشاورزی پرداخت کردند که در این پرداختی از 14 بانک دولتی هفت بانک فعال بودند.

همچنین طبق گزارش دبیر کمیسیون شورای هماهنگی بانک های دولتی مازندران هیچ یک از بانک های خصوصی استان که گفته می شود منابع آنها بیش از 200 هزار میلیارد ریال است، پرداختی در بسته حمایتی دولت نداشتند.

*** رتبه سوم مازندران در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن
استاندار مازندران گفت که این استان رتبه سوم را در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن در بین 31 استان کشور بدست اورد.
فلاح جلودار افزود : اگرچه 2 استان سمنان و بوشهر از مازندران در سرشماری اینترنتی جلو زدند ولی کل جمعیت این 2استان به اندازه دو سوم جمعیت این خطه شمال کشور هم نیست.

وی از مشارکت خوب مردم این خطه شمال کشور در سرشماری اینترنتی قدردانی کرد.

براساس آمار افزون بر 2 میلیون نفر از جمعیت مازندران که 63.38 درصد از کل جمعیت استانی را شامل می شود در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن شرکت کردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رامسری 2 آبان 1395
بانک ها اعتنایی به قوانین و مقررات بانک مرکزی نمی کنند بعد........ با درایت برای توسعه و معضل بیکاری جوانان مازندران فکری بکنید این جوانان رزمنده و ایثارگران دوره دفاع مقدس و غیره چه گناهی کردند که باید توسر خور پدر و مادر و شرمنده باشند.
- 2 آبان 1395
اقاي فلاح جلودارجنابعالي كه داراي مشكل از نظر گذران زندگي بعلت داشتن منابع متعدد نميباشيد.ماها كه با سلامت كاركرديم نميتوانيم في الواقع بگذرانيم.اگر دوباره جوان شويم اشتباه گذشته را نميكنيم
ی ساروی 3 آبان 1395
جناب آقای دکتر ربیع فلاح استاندار محترم مازندران .اینجانب که میترسم نام خودم را ببرم در بانک سپه ساری کارکرد حساب داشتم و دارم ریاست اون شعبه که از انسانیت بالایی برخوردار است دستور داد مبلغ بیست میلیون تومان به این حقیر پرداخت نماید تمام کارها انجام شد که ریاست بانک مذکور فرموده از سرپرستی وام را کلا قطع کردن فقط میدونم بانک سپه مازندران هست چنین دبه ای در آورده شما بعنوان استاندار پیگیر شوید علت چیست. اگه حاج آقا رمدانی قبول زحمت کنه کامنت مارا بزاره
بابک 3 آبان 1395
آقای استاندار بانک سپه با پول مردم بازی کرد حالا موقع وام دادن بازی در آورده مگر شما استاندار نیستی چرا چنین اتفاقی در مازندران روخ میده این نشانه چیست ؟؟؟ بی تدبیری کیست ؟؟؟ اگر سایر استانها باشه میگن اشکالی نداره چرا مازندران ؟؟؟
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 3 آبان 1395
در تایید حرف شما یازده سال پیش مهران مدیری تو شبهای برره اشاره داشت بخشداری از مردم پول گرفت برای اعطای تسهیلات ولی بعد جمع اوری پول از مردم دیگه خبری از وام نشد. نمیدونم مهران مدیری اینو تو بانکها دیده و سوژه کرد یا بانکها از شبهای برره یاد گرفتن؟ این سوالیه که خیلی فکرمو مشغول کرده. این مسئولین اگر حرفشان برا بود تو جلسه شورای اداری استان ، مدیران و معاونین ترک جلسه نمیکردند.
مازندرانی 3 آبان 1395
تشکرازهمه عواملی که درراستای اجرای مصوبه دولت درزمینه اعطای بسته حمایتی به واحدهای تولیدی دربخش صنایع وکشاورزی قبول زحمت نمودن
بنده یکی ازاعضای ثابت ستادتسهیل ورفع موانع تولید دریکی ازشهرستانهااز بدوتشکیل تاهم اکنون انجام وظیفه میکنم وبرحسب وظیفه نیزبیشترازسایرین درمتن وکانون اصلی تصمیمات قراردارم!
فارغ ازهرگونه جریانات بایستی تشکری ویژه داشته باشم ازشخص استاندارو همچنین معاونین خصوصاسرکارخانم واثقی وجناب خیریان پورکه زحمت کشیدن
بایدعرض کنم استاندارمحترم!صراحتا طی دستورالعملی لازم الاجراءمواردی مهم جهت سهولت درپرداخت را ابلاغ وکلیه بانکهاوادرات روموظف به اجرای آن نمودن!
بعنوان نمونه یکی ازاین بندهااین بود که چنانچه شخص معرفی شده دارای بد
هی معوق یاچک برگشتی بوده این امرنبایدمانع پرداخت وام مصوب بشود!!!
اماافسوس وصدافسوس که نرودمیخ آهنین برسنگ!!!!
بدون تعارف بایستی عرضکنم!دولت محترم دراجرای این طرح نه تنهاکه مشکل جامعه تولیدروحل نکرد!!بلکه خواسته یاناخواسته عملا مانندیک عمله بدون مزد
ومواجب مشکلات لاینحل بانکها که تحت عنوان مطالبات ازتولیدکنندگان سالهادر
شعب بانک راکدمانده بودرا ظرف مدت2ماهه حل نموده وبسادگی هرچه تمامتر
بانکها مطالباتشان راوصول نمودن!
اگرهربزرگواری بخواهداین موضوع روانکارکندبنده حاضرم حضورا ازاین ادعایم دفا
ع کنم!زیرا::گوش اگرگوش منوناله اگرناله تو آنکه البته بجائی نرسدفریادست
نا شناس 5 آبان 1395
همین که مدیران به جای روانه کردن معاونین به جلسه شورای اداری استان خودشون حضور پیدا کنن و معاونین هم تا پایان جلسه حضور داشته باشن واسه ما کافیه .صدور اولتیماتیوم برای کم کاری ادارات و نهادها و بانک ها و... بیشتر شبیه جوکه
نا شناس 5 آبان 1395
احتمالا چون روسای بانکها حضور نداشتن استانداری جرات کرده خط و نشون بکشه وگرنه در تمام مدت این سه سال وضعیت در استان ما به همین منوال بوده.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.174 seconds.