.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بنادر مازندران آماده اجرای طرح های گردشگری
اداره کل بنادر مازندران برای مطالعه‌ طرح‌های گردشگری از رامسر تا گمیشان آمادگی دارد.

به گزارش شمال نیوز ، سیاوش رضوانی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: سازمان بنادر در زمینهٔ سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بخش صدور مجوز و مکان‌یابی وارد می‌شود و جانمایی و معرفی سرمایه‌گذاران به عهده فرمانداران و شهرداران منطقه است.

 

وی از تهیه ۶۰۰ نقشه و انجام پهنه‌بندی‌های آن در سواحل استان خبر داد و گفت: گردشگری دریایی بین‌شهری سواحل دریای خزر و فرا منطقه‌ای از سوی سازمان بنادر پیگیری می‌شود.

رضوانی با بیان اینکه در این طرح موضوع‌ گردشگری در دو بعد گردشگری بین‌شهری سواحل دریای خزر و فرا منطقه‌ای دیده‌شده است، افزود: سازمان بنادر و دریانوردی در حال پیگیری این موضوع است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران از آزادسازی ۲۲ کیلومتر سواحل دریای خزر در غرب مازندران خبرداد و گفت: بر اساس قانون حق نظارت در اجرا و بهره‌برداری در رودخانه‌ها و دریاها بر عهده سازمان بنادر گذاشته‌شده است.

وی افزود: طرح ساماندهی و مدیریت سواحل، اواخر سال ۹۲ به اجرا درآمده و انجام مدیریت یکپارچه، بررسی روش‌های مختلف حفاظتی از نوار ساحلی مازندران در برابر تأثیرهای ناشی از وقوع پدیده‌های دریایی، تدوین سیاست‌های داخلی ساحل و کمک به ایجاد هماهنگی ازجمله اهداف این طرح است.

منبع:باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.