.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روغنی:آمار تسهیلات پرداختی دولت ابهام دارد
رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی با بیان اینکه بخشی از آمار تسهیلات پرداختی دولت به تولیدکنندگان تمدید و استمهال وام‌های گذشته است، گفت: بعید به نظر می‌رسد امسال تمام تسهیلات ۱۶ هزار میلیارد تومانی در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

ابوالفضل روغنی گلپایگانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه نقل قول‌های مختلفی از میزان تسهیلات ارائه شده به بخش تولید مطرح می‌شود، اظهار داشت: اخیراً هم دولت با انتشار یک جدول آماری از میزان پرداخت تسهیلات 16 هزار میلیاردی برای تکمیل پروژه‌های صنعتی نیمه‌تمام ارائه کرده که این آمار ابهاماتی دارد.

وی با بیان اینکه به نظر می رسد، بخشی از آمار تسهیلات پرداختی دولت به تولیدکنندگان تمدید و استمهال وام‌های گذشته باشد، افزود: کمتر از 5 ماه تا پایان سال باقی مانده و بعید است، تمام تسهیلات 16 هزار میلیارد تومانی تا پایان امسال در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی تصریح کرد: به اعتقاد بنده پرداخت تسهیلات به 3 تا 4 هزار واحدهای تولیدی با واقعیت مطابقت بیشتری دارد تا 9 هزار و 500 واحد.

روغنی در ادامه با اشاره به اینکه امروز تولیدکننده نیازمند سیاست‌های جدی دولت برای رفع رکود است، گفت:همچنان رکود در بازار وجود داشته و این مشکل با پرداخت تسهیلات ناچیز به تولیدکنندگان برطرف نخواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.